Kristianstad Brudarna!
Här samlas alla Kristianstadsbrudar!
Här under tänkte vi att alla kunde stämma träffar och prata sånt som brudar gör!
Vill ni stämma träff, passa på här!
Ha det gott!
Här samlas alla Kristianstadsbrudar!
Här under tänkte vi att alla kunde stämma träffar och prata sånt som brudar gör!
Vill ni stämma träff, passa på här!
Ha det gott!
Gumsigos
Vi kanske kan ha Kräftskiva hos er... :)
Alla tar med lite av varje. Tycker jag vore jättekul. Mot början på September.
Marie: Tänker du på vår bra:a lokal?! :D
Jo det hade varit kul! Det kan vi ha, så kan ja skylla på skivan i ställe så han sätter fart med lokalen :D:D
Men det hade faktiskt varit jättekul.
Vad tycker ni andra??
Har blivit rejält förkyld, nu.
Började efter bröllopet redan, men jag trodde inte det skulle "bli nå't av det"...
Men nu är det värre. Blev väl det nu i helgen, när vi campade i vår "husbil" (Merscedesskåpbil som Roger och hans far byggt om till husbil).
Är så hes att jag knapppt kan prata, har lite feber och har en massa slem i lungorna...
Så trist!
Hoppas det vänder snart!
Hejsan!!
Nu har jag börjat jobba igen och därmed hoppas jag bli lite mer aktiv på forumet igen (hmm, egentligen borde det väl vara tvärt om: att när jag är ledig har jag tid med BT och när jag jobbar hinner jag inte med, men riktigt så är det inte :) )
Tråkigt att det inte blev träff i helgen, men bra på ett sätt för då kan vi kanske hitta en dag då fler kan. Kräftskiva tycker jag låter super! Knytkalas och alla som vill är välkomna! Det tycker jag att vi planerar för!
Marie, jag träffar dig gärna i morgon! (och givetvis alla andra om det är någon mer som kan). Jag slutar jobbet vid 17 ju (kan nog inte börja gå tidigt efter bara två dagars jobb :) ) Vi kan ses på någon restaurang (typ classics) eller så lagar vi lite mat hemma hos mig, det är vilket som!
Det ska bli så roligt att träffa er (sofia och sanna) när ni gift er och höra er historia! Sanna, jag förstår att du är stressad. Jag känner redan nu att det kommer att vara mycket veckorna innan bröllopet! Vi får ta en fika efter bröllopsresan istället och höra historian om ert drömbröllop!
Var det någon som var i den nya hobbyaffären i helgen?? Jag är sugen! Jagar fortfarande papper till festprogram etc även om inbjudningarna är så gott som färdiga! Får se om jag hinner en runda efter jobbet. Var ligger el och energi? Hmm
Så glad för dig gumsigos att du fått jobb och att du trivs. Jag förstår att det blir långa dagar för dig, hoppas att du kan få något lite närmare när detta vik. gått ut. Jag går till jobbet (när jag är flitig, annars kör jag 2km eller tar bussen) och det är så skönt eftersom man spar så mycket tid.
Är det ett stort ställe du jobbar på? Hur många arbetskamrater?
Är så ledsen. Jag vet inte om jag och Daniel kommer att fortsätta tillsammans. Igår sa han att han tappat gnistan som funnits för mig och att han tycker vi bråkat för mycket.
Behöver verkligen träffa och prata imorgon, hoppas du vill Lisa.
Ledsen att behöva berätta det här men jag ville skriva av mig.
Paulinas!
Ja, vi får träffas igen lite senare!
Hoppas jag blir frisk från denna trista förkylning snart!
Sanna0608!
Förstår också att ni har väldans mycket att stå i nu såhär nära inpå ert bröllop!
Allt kommer att gå jättebra!
Glöm inte bort att verkligen hinna att NJUTA AV DAGEN OCH VARANDRA!
Vill gärna få träffa dig sedan efter bröllopet och resan! Det kommer säkert tillfälle till det!
Lycka till med allt fixande och donande!
Marie, fy vad tråkigt! Du måste ju vara helt fördärvad! Utan att veta mer om er situation så känner jag spontant att ni kan arbeta på ert förhållande och få det bra igen! Jag träffar dig gärna och lyssnar!! Vi kan ta och träffas ikväll istället om du känner att du behöver prata!
Jag träffar dig jättegärna ikväll. Kan jag komma till dig? Behöver en axel att gråta mot just nu.
Hoppas att det du säger är rätt, känner mig så förvirrad just nu.
Är så ledsen att behöva tynga er med detta. Mitt i den glädjen som ni har.