• Gumsigos

Kristianstad Brudarna!

Här samlas alla Kristianstadsbrudar!

Här under tänkte vi att alla kunde stämma träffar och prata sånt som brudar gör!

Vill ni stämma träff, passa på här!

Ha det gott!

• Svar på tråden Kristianstad Brudarna!
  • Paulinas

Det är igen fara Marie, livet får lov att vara lite mörkt ibland. Så är det för alla då och då.

Kom till mig kl 17.30 så lagar vi lite mat och snackar om det. (handlar på vägen hem, hur var det... äter du fisk?)

• Marie06

Jadå jag äter fisk. Inte sill dock.

Tack Paulinas.

• Paulinas

Jag äter inte heller sill :)

Vi ses ikväll!

• Min-Ah

Marie06!

Läste här på BT om dig & Daniel...
    Har mailat dig!

Kramar / Sofia

• Min-Ah

Marie06 & Paulinas!
    Vad bra att ni träffas och får snacka!
    Jättetrist, det här med Daniel...!!

Marie06!
    Tänker på dig!

Kram / Sofia

• Marie06

Tack alla ni är så gulliga.

Har pratat med Daniel och han och jag ska ta ett uppehåll en tid för att kanske hitta tillbaks.

Kommer att fortsätta gå in och prata här ändå. Ni är trots allt mina vänner.

Kram till er.

• Gumsigos

hej Gumsan, här kommer ännu fler kramar! ;) Vill du så kommer jag gärna till stan i morron, du kan ringa mig på nallen, jag har den på. Kan komma in till stan vid 19tiden.

Kramis från familjen Gumsiga!

• Min-Ah

Marie!
    Jag hoppas verkligen ni kan lösa det här och hitta tillbaks till varandra! Är det meningen - så blir det så!!
    Tänker på dig!
    Du vet var jag finns!

Massor av tröstkramar till dig!
    / Sofia

• Paulinas

Gomorron tjejer!

Hoppas att det känns bättre idag Marie och att ert samtal igår kändes bra. Det är som Soifa skriver: är det meningen att det ska vara ni två, så ska du se att det blir det till slut iallafall. Om inte, så är det bättre att veta nu än efter bröllopet.

Du är givetvis fortfarande välkommen hem till mig ikväll om du vill.

*kram* till dig Marie.

• Marie06

Nej ingenting känns bättre. Jag har blivit dumpad på en sophög känns det som. Allt han sa igår har gjort att jag blivit ännu mer sårad.

Trodde verkligen han älskade mig. Lägenhetens känns just nu så tom och som ett helvete, han har lätt bara ta sina saker och dra härifrån. Jag sitter här i ett boende jag inte vill va i.

Svar på tråden Kristianstad Brudarna!