Kristianstad Brudarna!
Här samlas alla Kristianstadsbrudar!
Här under tänkte vi att alla kunde stämma träffar och prata sånt som brudar gör!
Vill ni stämma träff, passa på här!
Ha det gott!
Här samlas alla Kristianstadsbrudar!
Här under tänkte vi att alla kunde stämma träffar och prata sånt som brudar gör!
Vill ni stämma träff, passa på här!
Ha det gott!
Marie, lider med dig.
Men är inte lägenheten bådas? Varför är det han som flyttar och inte du? Hoppas du får halva hyran till hyresavtalet går ut i allafall.. det hade jag krävt! (vi har till och med ett internt avtal om det som vi skrev när vi flyttade ihop eftersom det bara är jag som står på lägenheten)
Nej jag menade inte riktigt så.
Han har flytt från lägenheten för att han tycker det är för svårt för att vistas här. Vad tror han jag tycker.
Innan vi kan dela på allt måste var och en skriva upp vad vi vill ha och båda måste godkänna annars måste man anlita advokat. Detta gäller även lägenheten.
Ok, jag missförstod. Det är klart att sånt här tar tid och undertiden har man vardagen och allt det gemensamma att kämpa med. Förstår att du har svårt att vara i lägenheten, allt för många minnen.
Du skrev tidigare om ett uppehåll... är det på obestämd tid? Jag förstår att du är besviken och ledsen, även du kan ju behöva fundera på ert förhållande.
Denna månaden i slutet måste han bestämmt sig till 100 % vad han vill. Även om han igår sa att han släppte mig fri som han kallar det.
Hur ska jag klara ett liv utan honom ?
Älskar honom så det gör ont.
Du KOMMER att klara ett liv utan honom. Visst gör kärleken ont, men tro det eller ej, den kommer att blekna. Man tar sig igenom det man måste... och många gånger kommer man ut starkare på andra sidan.
Vi stöttar dig och även om du älskar Daniel så SKA du njuta av livet och har roligt och till slut så känner man inte längre att det gör ont och saknaden blir mindre tydlig. Det viktiga är att gör sitt liv så trevligt som möjligt under tiden. Visst får man sörja en tid, men sen gäller det att göra livet innehållsrikt och roligt: det är bästa medicinen!
Marie!
Alla mina tankar finns hos Dig!
Är alltid värst när man är den som blir lämnad!
Även om det känns som hopplöst skit nu, så kommer det att lösa sig på ett eller annat sätt!
Ring mig, om du vill! Jag är hemma, annars finns jag på mobilen!
Många tröstkramar till dig!!
/ Sofia
Paulinas
Vill du fortfarande träffas i kväll?
Hej tjejer!
Tack för i kväll, det va SUPER ;)!!
Marie!
På något sätt ordnar det sig, så småningom!
Du kommer att klara det här, även om det känns fruktansvärt nu!
Allt måste få ta sin tid!
Förluster är alltid jävliga! Och du har ju haft nog med förluster som det redan är (bror, din)...
Sometimes loves hurts!
Ber för dig ikväll!!
Tänker på dig!
/ Sofia
Är så ledsen för att bröllopsbilderna inte blev bra!
Svårt att göra något åt bilder där objekten (vi) inte är bra... Är den ena bra, så är den andra det inte och vice versa...
På den mest hyfsade bilden är vi inte i helfigur. Min brudbukett är inte med helt (hade ju drop-formad). Rogers vänstra arm/hand är inte med utan ser "avklippt" ut...det är inifrån kyrkan, så bilden är något suddig och lite mörk. Blir hyfsat bra med fixande och donande i Photoshop, men ändå inte riktigt som vi tänkt oss...
Men vi ville ju ha bilder med oss i helfigur! Ute i naturen!
Finns några sådana, men solljuset gör att vi (mest Roger) kisar och ser allmänt sura/trista ut... (Eller gör grimaser) Vi försökte ändå hitta bra utomhusplats med ej direkt sol... Och så blåste det, så våra frisyrer ser något konstiga ut...
Inte lätt, det här! *Suckar*!