Kristianstad Brudarna!
Här samlas alla Kristianstadsbrudar!
Här under tänkte vi att alla kunde stämma träffar och prata sånt som brudar gör!
Vill ni stämma träff, passa på här!
Ha det gott!
Här samlas alla Kristianstadsbrudar!
Här under tänkte vi att alla kunde stämma träffar och prata sånt som brudar gör!
Vill ni stämma träff, passa på här!
Ha det gott!
Var det en "riktig" fotograf som fotade eller togs bilderna med en vanlig kamera?
Trist när det blir dåliga bilder... Hoppas ni har fina minnen ändå
E+P!
Nej, det var inte en "riktig" fotograf (var min kusin)...
Såhär i efterhand känns det som om vi nog skulle ha anlitat en riktig fotograf i stället...
Men - gjort är gjort och dagen kommer aldrig igen...
Men vi har fina minnen ändå! Var ju en underbar och helt oförglömlig dag!!
Hallåj Tjejer
Ja, då är det slut. Jag har varit på ABK och sagt upp lägenheten och sökt ny.
Allt är bra annars, mycket att tänka på bara.
Tur man inte hann köpa så mycket till bröllopet. Nu kan jag köpa hund istället.
Hej, Marie!
Så han har bestämt sig nu, då!
Vad tråkigt att det skulle bli så!
Är så ledsen för din skull!
Förstår att det är väldigt mycket att tänka på och fixa med nu!
Hitta ny lägenhet, ordna upp allt från den "gamla" lägenheten. Allt sådant här praktiskt, som skall göras...
Men jag tror det är jätteviktigt att du kommer ifrån den så fort som möjligt och kan komma igång på nytt igen och bli stark i dig själv!
Du kommer att klara det här bra!
Och - nu kan du ju, som du säger, skaffa en hund!! Det är ju underbart! Som älskar DIG precis som DU är för att Du är just DU!!
Många kramar!
Sofia
PS. Jag skall in till stan imorgon eller på lördag (måste handla presenter till två 30-åringar + en doppresent). Då kan jag komma till dig och betala Oriflame-grejerna om du vill!
Min-Ah
Hoppas du är bättre i halsen. Jag kommerinte att vara hemma i helgen, ska bo på Landön från Fredag till Söndag. Kanske jag kan låna bil av pappa och köra bort till er. Men vi får höras av om tid och sånt då.
Längtar tills att se era bilder, alltid kul att titta på . Synd att ni inte blev nöjda men ni har några bilder i allafall där finns dem som inga bilder alls har också.
Kram Jag ringer imorgon till dig.
Hej Marie
Sitter på jobbet o väntar på bussen... Har tänkt på dig hela dan. Du är stark så du fixar det, det vet jag, men du får ändå en jätte bamse kram från mig! :)
Paulinas+Marie Tack för en supertrevlig kväll, den måste vi göra om, hoppas du hade lite trevligt trots dina sorger Marie! :)
Ha det så bra tjejer.
Försöker titta in varje kväll när jag kommer hem. :)
Marie!
Du är så välkommen så! Slå en liten pling innan så jag är hemma om/när du kommer!
Äntligen har papprena till nya körkortet kommit!
Så nu får Roger ta fram digitalkameran och ta bilder igen!
Måste även fixa nytt pass...
Maken har hjälpt mig med en liten hemsida där några bilder från bröllopet finns!
hem.passagen.se/min-ah/
Gumsigos
Ja, jag hoppas jag blir starkare för varje dag som går. Mår bra just nu.
Tack själv för i Tisdags (tror det var då) jag hade jättekul.
Tycker dock det är synd att det har blivit så dött här, vi måste liva upp denna sidan juh.
Min-Ah
Gud va vackra ni var. Mycket fina bilder. Det går göra mycket av alla dessa juh. Jag hör av mig ang att titta förbi. Ikväll ska vi äta kräftor och annat gott.
Kram till er alla. Tack för ert otroliga stöd. Jag är så glad att jag träffat er.
Hallå tjejer!
Fredag idag, härligt!! Vad händer hos er? Vi ska en runda till Hässleholms festivalen i em med sambons bror och sen ska vi hem till goda vänner och planera resten av helgen, tänkte åka iväg någonstanns och göra något trevligt...
Det är så skönt att se att du håller humöret uppe Marie. Lova att du inte överger oss här på BT, genom att hänga här nu är du ju jätte medveten om allt kring bröllop när det blir din tur! ;)
Min-ah, jag tyckte att det var jättefina kort ju! Du är jätte vacker både i hår och i din klänning, jag tycker du ska vara nöjd! Och vilken underbar brudbukett! (vem gjorde den?) Gillade också era enkla och snygga trycksaker!
Marie och Gumsigos, tack själva för en trevlig tisdag! Tur att jag jobbade hemma på onsdagen och kunde sova lite länge :) Vi får ta en liknande kväll snart igen och då är givetvis alla kristianstadbrudar välkomna! Hade varit kul att träffas igen Min-ah!
TÄnk att Sanna gifter sig imorgon. Hoppas vädret är fint och att allt blir som hon tänkt sig! Och vad härligt att de ska på semester direkt efter!
Mindre än 10 månader kvar till vårt bröllop! Kan inte fatta det!? Känns pirrigt, roligt, nervöst (att inte hitta rätt nyanser av rosa ;) ) fullständigt underbart...
Har någon varit vid hobbybutiken i kristianstad än? Jag har inte blivit färdig till det... men fantiserar om att de perfekta papperna finns där! :)