Kristianstad Brudarna!
Här samlas alla Kristianstadsbrudar!
Här under tänkte vi att alla kunde stämma träffar och prata sånt som brudar gör!
Vill ni stämma träff, passa på här!
Ha det gott!
Här samlas alla Kristianstadsbrudar!
Här under tänkte vi att alla kunde stämma träffar och prata sånt som brudar gör!
Vill ni stämma träff, passa på här!
Ha det gott!
Hej, Marie06!
Ser fram emot både Oriflame och våra foton!
Kul att inbjudningskorten blev bra!
Vi ses och hörs!
Kram / Sofia
Jaha då har jag åkt på det igen, denna extremt jobbiga förskylning.
Får se om jag kan komma på Lördag Gumsigos.
Min-Ah kan du vänta att få oriflame? Vill inte smitta dig.
Ska försöka åka till den nya hobby affären i Stan på Lördag men det enbart om jag orkar.
Hej e hemma från första dan på jobbet! Har varit himla kul, känns som o komma hem. Några stycken som bor eller jobbat i Trelleborg där ja kommer i från. Känns som om ja kom in i gänget nästan med detsamma. Kul!!
Om ni vill kan vi ta träffen en annan dag, känns som om det krockar för de flesta i helgen i alla fall. :( Synd att du blivit förkyld Marie.Paulinas kunde inte på lördag i heller, hennes käre vän kunde inte på söndag.
Tyvärr kan ja bara nås på mobilen eller via datan, modemet till telefonen har gått sönder. Ba så ni vet, för det tutar just nu upptaget ;)(Vi har ju bredbands telefon)
Marie06!
Tråkigt med förkylningen! Hoppas du blir frisk igen snart!
Har också blivit snuviga, både maken och jag. Tur i alla fall att det kom efter bröllopet!
Jodå jag kan vänta med Oriflame!
Vi åker ändå till Småland, Korrö imorgon förmiddag (fredag) och kommer hem sent på lördag natt.
På söndag skall maken och jag ut och käka på restaurang.
Jättetråkigt nog har vår absoluta FAVORIT-restaurang (Thai Steakhouse) slagit igen för gott!! Så himlans TRIST!! Sörjer den verkligen! Den var BÄST! (Har varit på den andra Thai-restairangen, men tycker ändå "vår" restaurang var vassare!
)
Det ska visst öppna någon "Tapas-restaurang " där i höst i stället...
Gumsigos!
Vad kul att du trivs på ditt nya jobb! Skönt! Är ju kanon att du "kommit in i gänget" med en gång!!
Grattis igen!
Blir Korrö i helgen!
Hoppas vi kan träffas vid annat tillfälle snart!
Ha det så gott, alla!
/ Sofia
PS! Inga bilder har kommit ännu... Snyft! Längtar såååå!
Har precis pratat med Paulinas, hon och jag kan på Söndag efter kl 11.
Kanske fler som kan träffas då???
OBS ny hobbyaffär öppnar på långebro i morgon Hobbyfixaren tror jag den skulle heta ligger brevid EloEnergi.
Hallå där!
Är alldeles sönderstressad av alla förberedelser inför bröllopet, så jag hinner knappt gå in på BT och läsa vad ni skriver Börjar nästan fundera på vad jag gett mig in på, laga maten i princip själv åt 65 gäster, hmmmm... Men men, bödet är färdigt och det blev gott, två pajer gjorda, bara fyra kvar, man får se det positiva!!
Min-ah, vad roligt att ditt bröllop blev precis som du ville. Jag kan tänka mig att du var en mycket vacker brud! Nu är det bara en vecka kvar för mig, så bröllopsnerverna har börjat komma
Gumsigos, vad kul med jobbet. GRATTIS!!!!! Det är så himla viktigt att man känner sig "hemma" på jobbet och det verkar ju du göra!
Marie, tråkigt med din bror. Jag hoppas att minnesstunden blev ljus även om det är mycket sorg inbegripet.
Jag vet inte om jag hinner träffas innan bröllopet. Jag trodde att det var rel. lugnt, men nu börjar jag få panik. Hinner inte ens hälften av det vi planerat att vi ska göra på dagarna, suck. Jag får helt enkelt vänta med att ses tills efter vår bröllopsresa. Trist för det hade varit kul att ses.
Är någon av er intresserade att träffas i veckan ???? Kanske Tisdag em eller kväll ?
Gå och ta en fika eller äta en bit på resturang. Vet att flesta av er jobbar men kanske på em mot kvällen kunde vi ses.
Tyvärr kan jag inte då cashen e slut, fick lösa Skånekortet så ja kommer till jobbet senare i månaden, dyrt, 890 spänn! :(
Men jag kommer gärna en annan gång!! Hoppas ni andra kan träffas :)
Hallåj
Jag är så glad... Har precis vunnit ett par öronhängen och en tiara på ebay....
Ska bli spännande att få hem dem.
Ska bara försöka mig på att betala dem först, rätt krångligt.
Det blir ingen träff hos oss idag tyvärr, vi började lägga köksgolvet här hemma o trodde att fixet skulle räcka, men tji fick vi, två säckar räckte till typ 1/4 av golvet! :( så om ni inte har emot det så tar ja gärna det en annan gång, hela huset e upp o ner just nu ;)
Grattis till vinsterna Marie!! :D