• Gumsigos

Kristianstad Brudarna!

Här samlas alla Kristianstadsbrudar!

Här under tänkte vi att alla kunde stämma träffar och prata sånt som brudar gör!

Vill ni stämma träff, passa på här!

Ha det gott!

• Svar på tråden Kristianstad Brudarna!
  • Gumsigos

Välkommen hem Marie!!! Ja har saknat dig :)

Idag kan jag titulera mig som ambullerande ekonomiassistent på Adecco! Var nere i Malmö i dag och skrev på kontraktet, och börjar på torsdag. Det blev en dag senare för min chef ville hinna få i ordning min arbetsplats. :D:D

Marie: Jag gick runt lite i Malmö idag, o hittade gröna glas "bitar" kan skicka över dem till dig sen om du vill. De påminner om små rundade stenar, om du förstår vad jag menar.

Jag tror att min tärna i Lund börjar ana ;) Lyser det så om en, nu när man planerar för fullt??!! :D:D

Vi gick i en affär med finkläder och bal o sånt, när hon plötsligt yppade: "Ja säg till i god tid så man kan köpa nåt fint! :) Har hon börjat ana eller vad :D

Tyvärr kan jag inte hoppa in på BT nu förrän om kvällarna, hoppas att vi kan ses sen ändå. Vi kan väl ta nån helg med fika o skvaller??

Ang fredag, hade jag jättegärna haft träffen men insåg tillslut att jag fick ge mig ;) Ja e ju inte hemma förrän sent. Träffarna passar bäst om helgerna. Ni kan väl komma med nån dag ni kan?

• Marie06

Hallåj allihopa

Tänkte komma in lite här innan jag kommer att ha alldeles för mycket att göra. ( Daniel fyller 26 idag ) Måste handla, köpa present, duka. Massor att göra.

Gumsigos: Jag vet precis vilka du menar jag tittade på sådana och har funderat på att ha dem utspridda på bordet. (Svärmors förslag)
    Gumsigos dina Mary Kay grejor har kommit, kan du och jag träffas en dag.

• Gumsigos

Om du vill kan jag köpa med mig till dig senare, glasstenarna alltså. Klart vi kan träffas. Säg bara när! :)

• Gumsigos

Hallojsan tjejer :)

Ville bara tala om att dotterns tiara har kommit, en vecka efter att jag betalade. Både handskar och tiara har jag beställt på ebay. Betalde båda två i onsdags, och de har nu kommit, 5 resp 7 dagar senare. Jag är helnöjd med servicen :)

• Min-Ah

Marie06!

Välkommen hem till Sverige, igen!
    Hoppas ceremonin gick bra! Tänkte på er i lördags!

Hälsa så gott och Gratulera Daniel idag på hans födelsedag!

Hur är det med Oriflame-grejerna?
    Hann du beställa dem innan resan? Är lite nyfiken, bara

• Min-Ah

Gumsigos!

Vad roligt att tiaran kommit nu!
    Och än en gång - Grattis till jobbet!

Längtar efter bilderna från bröllopet!!
    Fotografen (min kusin) har inte mailat dem ännu...
    Är ju inte så lite nyfiken på hur de blev!!!

• Gumsigos

Tack allihop!

Har precis kommit hem efter en trevlig hästtur med familjen. Nu försöker jag trötta ut mig själv så ja kan somna! :D Hur ja nu ska kunna det när jag har tusen fjärilar i magen inför morgondagen!!

Första dan på jobbet! :)

• Gumsigos

Ska försöka titta in i morron kväll, man e ju ett litet BT-freak :D:D

Säg gärna till om ni kan komma på lördag, o försök o dra me gubbarna, hade varit så kul o träffas allihop! :)

• Min-Ah

Gumsigos!

Lycka till första dagen på jobbet!! Tänker på dig! Allt kommer att gå jättefint!

Kram / Sofia

• Marie06

Hej Min-Ah

Joddå Oriflame ligger här och väntar på att bli levererad.

Längtar tills bilderna från ert bröllop kommer. Ska bli jättekul att se.

Visade upp inbjudningskorten för toastmadame idag och dem blev riktigt imponerade. Känns så roligt att veta att jag själv kommit på ideen med det mesta.

Svar på tråden Kristianstad Brudarna!