Kristianstad Brudarna!
Här samlas alla Kristianstadsbrudar!
Här under tänkte vi att alla kunde stämma träffar och prata sånt som brudar gör!
Vill ni stämma träff, passa på här!
Ha det gott!
Här samlas alla Kristianstadsbrudar!
Här under tänkte vi att alla kunde stämma träffar och prata sånt som brudar gör!
Vill ni stämma träff, passa på här!
Ha det gott!
Halloj!
Gumsigos,
självklart får du norpa idén med Ta mig till havet! Den gick jättelätt att dansa till, perfekt takt.
Jag vet inte om jag kommer att hinna vara med den 1:a eller 2:a, men jag hoppas! Jag vet dock inte om jag kan få med mig Affe, men jag hoppas att det är ok om jag kommer ensam.
Min-ah,
KLänningen kommer att bli färdig och du kommer att vara en alldeles fantastiskt vacker brud! Uppsättningen blev verkligen jättefin, fick se kort på den.
Pappa dog när jag var 18 så det är länge sedan nu, men det skulle kännas bra att ha med honom på något sätt. Ska höra med mina syskon om de tycker det är ok. Det enda jag är rädd för är att jag ska börja gråta när de spelar låten, eftersom man redan är känslofylld i kyrkan. Jag ska fundera lite till, låten är ju så himla vacker och passar ju bra in på vårt havstema.
Hej Sanna, va snäll du e ;) Kan du fler havs/strandlåtar? Det står stilla i huvet just nu.
Har tagit liten paus i planerandet av både bröllopet och hans fest. Har jobbat undan lite med webbutiken. Den behövde städas lite och några uppdateringar. Så nu skiner den snart igen ;)
När jag e klar ska jag gå igenom vår budget som ju ändrade sig lite när vi beslöt att ha med alla på samma fest. Blev ju litta dyrare. :( men å andra sidan får alla va me o vi slipper förmodligen få några ovänner.
Sen ska jag nog fundera lite över bordsdekorationerna.
Hej tjejer!
Det var ett par dagar sedan, har saknat er och BT! Vad långt alla verkar ha kommit! Min-ah det låter som om du har det mesta under kontroll, skönt! Ska bli kul att få se foto på klänningen 0och servetterna också för den delen, förstod inte riktigt det här med att binda ihop med sytråd... hmm, skullle du vilja förklara lite mer? Lät spännande
Och hoppas att du får din korv!
Gumsigos, du har ju också kommit långt, en hel del har hänt ju! Vad trevligt att ni båda tycker så mycket om Ystad. Det lät som om ni hade en härlig dag där. Regementet tror jag blir jättebra att ha fest på! Tror att det blir bra att ha festen både uppe och nere så att säga. Så du har beslutat dig för en bröllopsfest med föräldrar och allt nu, det tror jag blir jättebra, risken hade ju varit att det blev ovänskap och allmänt tråkigt iställer för att bli roligt för er om ni delade upp festerna och föräldrarna blev sura..
Hur går det med era inbjudningskort? Blir dina målningar fina?
När det gäller vår grillkväll, vi kan inte den 1:e eller den 2:e, men däremot den 3:e. Vi kan också den 29:e som vi tidigare diskuterade. Vi kan väl se om vi kan enas om en dag!
Det var ett tag sedan vi träffades, vi kan väl ta en fika så fort Marie kommer hem!
Oj, bara tre dagar kvar till mitt bröllop, nu!!
Börjar kännas rejält i magen, nu!
Och fortfarande en del saker kvar att fixa!
Tror ni att det här "skrocket" om att ej sy till sig själv även gäller väskor?!
Klänningen blev klar igår, tisdag!
Äntligen!
Är så glad!
Hej Paulinas Har saknat dig här! :) Hur går det för dig och din planering? Jag har tagit det lugnt och måste erkänna att jag inte börjat måla än. Drar mig nog lite, försöker nog skylla på allt annat. Har jobbat undan lite med firmans hemsida.
Går o funderar på hans Hjärtebok, om jag ska ge honom den när han fyller 30 redan, eller jag ska vänta till som morgongåva.
När ger man förresten morgongåvan? På bröllopsdagen eller morgonen efter?? Tycker jag har sett båda här på BT så jag blev osäker.
Jag tror att jag kommit fram till att han ska få sin nya f.l-ring om jag fått jobb. Tänkte jag skulle ta saken i egna händer och fria. Han har ju fortfarande inte gjort det. Annars får det bli hjärteboken.
Ha det gott!
Va skönt Min-Ah, kan du äntligen koppla av från den biten? :) Hur går det med dina korvar? Hoppas de kommer i tid.
Tre dagar kvar, vilken lycka, det skulle jag vilja med. :) Längtar grymt efter dagen B :D
Om ni vill kan vi köra på den 29e om alla vill och kan. Vi får väl försöka träffas alla en annan gång.
Säg gärna till så jag vet. Alla är välkomna!
Ja, nu är klänningen i alla fall klar! Så SKÖNT! Har ju varit något "stressad" av det!
Korvarna skall komma imorgon, torsdag (om allt nu går som det skall!). Håll tummarna!
Jag hade nog friat "som vanligt" för då har man ju "hjärteboken" kvar som morgongåva! Blir ju liksom två "grejer" av det då! Och så har du ju ännu mera tid att göra boken riktigt fin!!
Men, naturligtvis gör du precis som DU känner är rätt!
Det blir ju jättefint vilket som!