• Gumsigos

Kristianstad Brudarna!

Här samlas alla Kristianstadsbrudar!

Här under tänkte vi att alla kunde stämma träffar och prata sånt som brudar gör!

Vill ni stämma träff, passa på här!

Ha det gott!

• Svar på tråden Kristianstad Brudarna!
  • Gumsigos

I fall ni undrar så e de bara jag om Marie som bytat länkar. :D

• Marie06

Nu har jag tagit mod till mig och skickat förfrågan om min klänning till två stycken. Ska se vad dem svarar.
    Lavendar var den ena jag skickade, vet inte om man vågar chansa men vi får se vad hon svarar.

Ytterligare en underbar dag idag. Egentligen är det hemskt att sitta vid datorn men man kan liksom inte släppa riktigt.

• Sanna0806

Gumsigos
    Det där med platspåsarna ska jag testa, hade inte tänkt på det.

Sitter på jobbet och vill bara hem. Backade på en bil idag, så jag är inte så glad på mig själv... Skönt att man har de försäkringar man har, annars hade det blivit väldigt dyrt även om det var en liten skada på den andra bilen. Det är i alla fall så nesligt, har aldrig någonsin krockat förut och brukar alltid vara så försiktig. Sedan lägger man ju nästan alla sina sparpengar på bröllopet så det här var inte direkt vad min ekonomi behövde

Hade ingen aning om att de även har brudklänningar på ebay, dyrt var det inte heller. Såg jättefina ut!

• Min-Ah

Marie06!
    Jag träffade sömmerskan som syr Rogers kläder idag!
    Kanske kan hon sy din bröllopsklänning!? Hon har egen syfirma och kommer att sy bl.a. sådant!
    Hon är mycket duktig!
    Jag kan fråga henne om du vill!

/ Sofia

• Min-Ah

Marie06!
    Ljusen och blomdkorationen (ljuslyktan) är jättefina!

/ Sofia

• Marie06

Min-Ah

Ja gör det jättegärna. Jag är lite orolig att beställa med tanke på mått och så men om man kan få det billigare hos Sömmerska så vore det kanon.

• Gumsigos

Har du fått svar från Lavendar än Marie?

Jag ska skriva o fråga om min, men jag väljer nog den där Antzinternational, eller hur de hette. :) Ska bli kul o höra priset från dem om det blir samma.

• Marie06

Nej av Lavendar har jag inte fått svar än. Men jag lutar mer åt att beställa av det du funderar på.

Dem skriver att när dem sytt klänningen så fotas den och efter det kan jag bestämma om jag vill ha den och betala. Kanon bra tycker jag. Eller?
    Jag är såld på detta fast jag är lite orolig.

• Gumsigos

Ja de låter bra. Har inte skrivit än, fastna framför favoritdeckaren. :)

Men ska göra det sen, om inte gubben hinner hem först. Håller samtidigt på att försöka räkna på hur många parkeringar det får plats och vad vi behöver, till hans fest. Hoppas alla e me på att vi "gömmer oss". :)

• Marie06

Hur många blir vi sammanlagt?

Svar på tråden Kristianstad Brudarna!