• Gumsigos

Kristianstad Brudarna!

Här samlas alla Kristianstadsbrudar!

Här under tänkte vi att alla kunde stämma träffar och prata sånt som brudar gör!

Vill ni stämma träff, passa på här!

Ha det gott!

• Svar på tråden Kristianstad Brudarna!
  • Gumsigos

Hej allihop!

Nu har ja kommit hem från BT, kul o ses Sanna!

Ska bli spännande, nu har jag ju äntligen fått fatt i färger till framsidan av inbjudningarna. Får sätta mig ner med det, ikväll kanske! :) Liksom grejor till hans Hjärtebok!!

Kollade lite på gardinstänger på rusta till Grisahuset, va så himla sugen, men det e ju lite svårt att smyga med gardinstänger :D

• Marie06

Jättetrevligt att träffa dig Sanna.

Jättesnygga skor verkligen. Det kommer att gå galant.

• Marie06

Behöver ni bilder till festprogrammet så har jag några jag fått av en annan här på BT.

Skriv bara er adress så skickar jag.

• Marie06

Tack för en trevlig kväll Paulinas det gör jag gärna om fler gånger.

Gumsigos vi ses imorgon, rocka loss till Rix FM.

Min-ah Oroa dig inte din dag kommer att bli fantastisk bara njut av den.

Till er alla en god natt och ses imorgon när en ny underbar morgon väntar.

• Sanna0806

Hej på er!

Tack för igår, verkligen jättetrevligt! Roligt att se vilka ansikten som döljer sig bakom signaturerna Det gör jag gärna om!

Era inbjudningskort kommer att bli jättefina, era gäster kommer att bli imponerade! Ni är så duktiga att jag får prestationsångest, tur att jag redan skickat iväg mina annars hade jag väl slängt dem efter att ha sett/hört om era

Ikväll ska jag sätta mig och vika askar till tryffeln. Har ni några bra idéer på hur man kan klä insidan med plast så att det inte blir fettfläckar?

• Marie06

Sanna kan du inte klippa små bitar av vanligt plastfolie och lägga i botten.
    Annars kan man också köpa en bit tyll och lägga i asken.

• Sanna0806

Ja, plastfolie har jag tänkt till botten, men jag funderar på kanterna. Tror du det blir bra med plastfilm som man klipper och tejpar ihop alt. viker?

• Marie06

Vad är plastfilm för något?

Har du tagit foto på dina trycksaker? Har du någon länk isåfall?

• Sanna0806

Typ som man har till overhead-apparater. Eller genomskinligt plast-presentpapper som jag såg att de hade på Bokia.

JAg har inte tagit kort på vår inbjudan, så jag har ingen länk att lämna. Är inte så haj på datorer. Word-programmet kan jag men sedan är det tyvärr stopp Men ses vi igen kan jag ta med mig en prototyp på den så du får se.

Svar på tråden Kristianstad Brudarna!