• Gumsigos

Kristianstad Brudarna!

Här samlas alla Kristianstadsbrudar!

Här under tänkte vi att alla kunde stämma träffar och prata sånt som brudar gör!

Vill ni stämma träff, passa på här!

Ha det gott!

• Svar på tråden Kristianstad Brudarna!
  • Gumsigos

Ingen som e inloggad på messen?

• Marie06

Den var jättefin och precis lagom tycker jag det är ju du som ska stå i centrum den dagen så den blir jättefin.

• Sanna0806

Gumsigos
    Jag tyckte den var jättesöt!

• Gumsigos

Tack så mycket, kan ni tänka er en söt, tioåring med blonda såna där skruvkorkslockar o så den tiaran?

• Sanna0806

Gud så sött!!!!

Vi ska också ha brudnäbb, vår son och så hans kusin som är 6 år. Funderar på om jag kan hitta några fina hårspännen till henne. Får se om jag hittar några.

Försöker få tag på vår kantor för att höra om det funkar att ha Love and Marriage som utgångsmarsch, men det går inte att komma fram. Tillfälligt fel hela tiden. Oääää, jag som hade skrivit upp det på min att-göra-lista, hur ska det nu gå? Ja, jag är ett enormt kontrollfreak tyvärr, önskar att jag kunna släppa på kontrollen ibland, vore nog hälsosamt

• Sanna0806

Nu piper jag iväg och badar med sonen och blivande mannen! Det har sina fördelar att bo vid havet
    Vi ses i morgon!
    /sanna

• Min-Ah

Hej, flickor!

Hoppas allt är bra med er!

Gumsigos!
    Blir jättefint med tiaran till Julia! Hon kommer att vara söt som en lite ängel!!
    Handskarna är jättefina!

* * *

Klänningen är lite mera sydd på nu. Proving igen på torsdag och förhoppningsvis börjar den bli klar då!

En lite "cape" med trumpetärmar att ha på framåt kvällen, samt en lite brudväska i brudtyget blir det med.

Kanske jag hinner in till kl 16.00 imorgon.
    (Skall ju till IKEA och handla imorgon).
    Har ju träffat de andra tjejerna här i denna BT-träff-tråd, så det vore kul att träffa dig med, Sanna!

Ha det bra alla!
    / Sofia

• Paulinas

Det verkar som om vi blir ett litet gäng imorgon, va kul! Skulle gärna snacka lite om det här med ebay innan jag vågar prova det själv..

Nu ska jag fixa lite kvällsmat, älsklingen jobbar em så är själv om kvällarna nu ett par dagar, tråkigt.. Men lite god mat piggar alltid upp!

Vad kul att det känns bra med klänningen Min-ah, inte kul att känna sig stressad! Ska du till IKEA för bröllopets skull eller rent allmänt?

Ska bli kul att träffa dig imorgon Sanna! Alltid kul med nytt folk! (fast det är förstås kul att träffa alla er andra också!)

• Paulinas

Gumsigos!

Vad tråkigt att du varit förkyld, det är ju skitjobbigt i det här varma vädret. Bra att du börjar må bättre!

Tiaran till din dotter var verkligen fin! Hon kommer att bli som en prinsessa! Den ska du vara mycket nöjd med!

• Marie06

Vad tråkigt Paulinas att du är själv om em jag kommer gärna bort och snackar om du vill någon dag.

Gud va skönt det var i vattnet idag... Alla ni som är badkrukor om här finns några till och med ni kan bada nu.

Svar på tråden Kristianstad Brudarna!