• Gumsigos

Kristianstad Brudarna!

Här samlas alla Kristianstadsbrudar!

Här under tänkte vi att alla kunde stämma träffar och prata sånt som brudar gör!

Vill ni stämma träff, passa på här!

Ha det gott!

• Svar på tråden Kristianstad Brudarna!
  • Min-Ah

Fel med tangenterna igen

Inte "sånd" utan spänd, skall de ju va'!!

• Gumsigos

Kul att du blev nöjd Min-Ah! Blev jätte fint och passade dig verkligen :) Fint smink med.

Vi håller tummarna för er Elfina! Lycka till! Sitt nu inte uppe hela natten bara! :D

• Marie06

Tänk om jag också hade all den energin du har Gumsigos.

Jag känner mig enbart trött. Försöker komma på en bra meny men jag tycker inget blir bra. Har ni några ideer?

• Sanna0806

Hej tjejer!

Sonen la sig tidigt och mannen är iväg på svensexa så jag har hela huset för mig själv. och vad kan vara bättre än att gå in här och se hur ni har haft det

Det verkar som att MAlmöresan var lyckad! Skulle vara himla trevligt att se era inköp.

Kul Min-ah att din uppsättning blev bra, det är ju så himla viktigt är man känner sig fin på sin stora dag.

Själv sitter jag utpumpad efter en intensiv vecka, min bästa vän med familj inklusive häst var här och det var sååå trevligt. Jag och vännen gick dessutom ut och dansade i onsdags, men det var svårt att hitta något bra ställe, bara Banken och där kände jag mig ärligt talat ganska gammal, det var nog en hel del som var under 18 där... Men Kristianstad kanske inte är någon "utgångstad"?

Nu sitter jag och försöker beta av min lista så gott jag kan så här på fredagskvällen. Försöker göra en tidsplan för festen till mina servitriser men det är minsann inte lätt. Är ni haj på det?? Hjälp mig!!!!! Får väl fråga ut Min-ah och så Elfina när det är över för dem.

Min-ah, lycka till imorgon,det blir alldeles säkert jättekul. Jag får fortfarande ett stort leende på läpparna när jag tänker på min möhippa

Elfina, dig har jag inte träffat förut i cyberrymden, men lycka till imorgon, det måste vara jättenervöst nu... Tänk,det dröjer bara några veckor tills jag själv är i den situationen, woäääää!

Vill väldigt gärna träffas, gärna nästa vecka om det är någon som kan, men även den 29:e som någon föreslog, då har jag också semester men är väl helt toppad och insnöad av alla förberedelser, det hoppas jag att ni har överseende med

//Sanna

• Sanna0806

MArie06
    Vad har du tänk dig? Buffé eller tre rätters? Enkelt eller "fint" (typ oxfilé)?
    Tycker om att laga mat så jag tipsar gärna!

• Marie06

Mamma vill gärna ha Anka som varmrätt men eftersom jag och många andra är vegeterianer så behöver jag tips där också.

Tre rätters middag får det bli eftersom vi ska ha sittning.

Vore jättekul att träffa dig. Vi behöver all tips och råd vi kan få. Och vi kan kanske hjälpa dig med något inför din dag.

• Sanna0806

Marie06
    När är det ni ska gifta er?
    Sparris och t ex parmesan är ju alltid gott som förrätt. Gifter ni er på sensommaren: kantarellsoppa, mmmmmm...
    Någon vegetarisk huvudrätt kommer jag inte på på rak arm, men jag ska fundera.

Jag har snöat in på mousse just nu och såg ett recept på vit chokladmousse med passionsfruktsgelé över, mumma!

Ja, det vore himla kul att träffas! Är det någon som kan nästa vecka? Typ tisdag kl 16?
    Jag behöver massor av råd

• Marie06

Vi gifter oss den 27 Maj så i början av sommaren. Sparris borde ha kommit då väl?

Jag träffas gärna ska vi bestämma en plats kanske så ses vi där..

• Gumsigos

Hej Sanna!

Har saknat dig här på tråden! :)Har du tagit semester från BT? ;)

Jag hänger gärna med på en date. Råd vet jag inte om jag har några men jag hjälper gärna till. Om inte annat kan vi ju snacka lite över en fika.

Marie Energin kommer av att få se hans ansiktsuttryck den dagen. Tyvärr har jag inte fått något svar idag. oppe på det har gubben varit iväg o jobbat i dag me så ja har känt mig riktigt ensam! :( men å andra sidan fick ja tillfälle ju o sy undan lite, men nu e tråden slut!! Måste handla mer i morron :)

Än verkar han inte ha anat något!! ;)

• Marie06

Äntligen har jag en ny mobil.... :)

Nu kan man ringa till mig igen och fatta hur skönt det är.

Tur att vi har gått om tid med allt för ibland kan jag känna panik över att inte ha gjort mer under denna tiden.

Ska på fest i lokalen vi ska ha i morgon ska se om jag kan kolla lite läget med allt och drömma mig bort lite.

Svar på tråden Kristianstad Brudarna!