Kristianstad Brudarna!
Här samlas alla Kristianstadsbrudar!
Här under tänkte vi att alla kunde stämma träffar och prata sånt som brudar gör!
Vill ni stämma träff, passa på här!
Ha det gott!
Här samlas alla Kristianstadsbrudar!
Här under tänkte vi att alla kunde stämma träffar och prata sånt som brudar gör!
Vill ni stämma träff, passa på här!
Ha det gott!
Vi träffas 10.30 på Darins nya konditori...
har de ett nytt konditori?? var då??
Samma ställe dem har bara byggt om så att man kan sitta där nu.
ok, på östra storgatan alltså???
Japp.....
jag får se om jag dyker upp...
Marie: Försökte nå dig innan men inte :(
Jag har gått vidare till nästa intervju o ska träffa dem i morron kl 10. tror ja ska hinna till din träff men om ifall att så vet du. Håll alla tummar ni kan, ska träffa deras VD!! :S Hoppas HOppas!! E rent skakis nu o lär väl inte kunna sova :(
Annars syns vi på träffen på torsdag!
ha det gott allesamman!
Kramisar
Elfina!
Kanonfina makeuper! Du är jättduktig! Kul att se dig med!
Ja, din dag är då verkligen SNART!!! Du får se till att vila ut ordentligt innan bröllopet! Och efter med, förstås!!
Förresten!
Har nu haft Lancômes Teint Idole i fejset i snart åtta timmar. Sitter kanonbra (fortfarande matt med "sidenlyster"). Ser som "ny" ut fortfarande!
Även mascaran Hypnôse är kanon. Första mascaran som inte åker ner under ögonen!
Den vattenfasta ögonpennan (Gosh) är väldigt bra och kostade bara 50 kr!
Är SÅ kul att lägga makeup!
Var är du utbildad någonstans?
Har alltid drömt om att bli riktig makeupartist!
Är konstnärligt lagd (målar och tecknar).
Tänker på dig inför din stundande stora dag, på lördag! Kommer att bli jättebra!
(Blir ju hippad då... Har fått några instruktioner om vad jag skall ta med mig. Oömma kläder, baddräkt, handduk, bekväma skor och ngt smink... Stå utanför huset PRICK 9.50! ) Spännande!
Gumsigos!!
Håller tummar och tår så de värker!!!
Hopppas också!!
Min-Ah>>
jag utbildade mig i sthlm för 3 år sen på Make up studion. Är oxå konstnärligt lagd, älskar att måla. Tanken är att jag ska bli maskör o perukmakare.
Tycker inte om att hålla på med skönhetssmink... trist o ytligt.. sminkar knappt mig själv.
därför jobbar jag hellre som servitris än att stå i butik o sälja. sen gör jag småjobb för bl.a Extend.. där ger de mig fria händer så då får jag leka...