Kristianstad Brudarna!
Här samlas alla Kristianstadsbrudar!
Här under tänkte vi att alla kunde stämma träffar och prata sånt som brudar gör!
Vill ni stämma träff, passa på här!
Ha det gott!
Här samlas alla Kristianstadsbrudar!
Här under tänkte vi att alla kunde stämma träffar och prata sånt som brudar gör!
Vill ni stämma träff, passa på här!
Ha det gott!
Du får jättegårna komma och höra för hon var super och jag säljer själv från Oriflame så egentligen borde jag inte säja detta men så är det...
Marie!
Roger är uppväxt i Vä och Åhus. Han fyller 40 i år (alltså född 1965).
Han har egen firma och tillverkar mikrofoner och annat inspelnings/studio-material.
han startade firman PSI Ljud & Ljus tillsammans med killen som fortfarande driver den. Roger gick alltså sedan ur PSI och startade eget.
Hans föräldrar (Birgitta & Nils-Erik Jönsson) äger Gittes Stuvkälla här i Rinkaby. Han har två syskon, Sofia och Reine. (Reine är kompositör och har bl.a. gjort operan "Cecilia och apkungen", som hade premiär i Stockholm förra sommaren).
Marie!
Smink får man inte för mycket av, hi, hi!!
Förstår att du har svårt att motstå MK då du ju redan är försäljare/oriflamekonsulent!
MK har ju väldigt bra produkter! Tyvärr dyra!
Vi bjöd 152 (!) gäster. Av dessa kommer 110 st!
Blir alltså en ganska så stor fest!
Alla gästerna har svarat på osa:t, tack och lov!
Var ju lite orolig att några skulle missa det!
Man har ju läst i många trådar här på BT att många har problem med gäster som har OHYFSEN att inte svara i tid!
Ja jag tänkte faktiskt på dej i Måndags då ert Osa gick ut.
Ska ni annonsera i Kristianstadsbladet?
Jag vill ju att vi skall annonsera på något sätt i Krstds-bladet. Men blivande maken är lite mera "sval" till det.
han gillar inte för mycket "publicitet"...
bara själva bröllopet i sig tycker han är lite "jobbigt" på den punkten.
Men det är ju liksom lite "svårt" att INTE vara i centrum en dådan här dag!!
Vi får väl se hur vi gör!
Hur långt innan måste man skriva/ringa till tidningen för att det skall komma med på bröllopsdagen?
Sådan menar jag ju!
Marie!
Känner du någon Roger Jönsson?
Du måste nog säja till Tidningen ca 2 veckor innan sen beror det på när ni vill ha annonserat.