• Gumsigos

Kristianstad Brudarna!

Här samlas alla Kristianstadsbrudar!

Här under tänkte vi att alla kunde stämma träffar och prata sånt som brudar gör!

Vill ni stämma träff, passa på här!

Ha det gott!

• Svar på tråden Kristianstad Brudarna!
  • Min-Ah

OJ, OJ, OJ, vad ni hinner skriva en massa!

Har varit i Helsingör idag och fixat det alkoholhaltiga! SKÖNT att ha den biten klar!
    Ännu ett steg närmre målet!
    Skall försöka hinna med en runda på IKEA imorgon, på vägen till Smygestämman. Skall köpa bl.a. värmeljuslyktor att ha på borden.

Provade en bra färgnyans av foundation idag i Danmark. Lancômes Teint Idole. Den skall vara long-lasting och inte smeta av sig så mycket. Kändes bra när jag testade den. Smälte bra in i hyn.

Make-up är jättekul och jag sminkar mig en del till vardags. Älskar att experimentera med make-up! Är ju asiat, så man har liksom fått öva och bli "min egen expert" på att lägga make-up. Ögonvecken och hudtonen osv!

Skall ju göra min egen brudmakeup och letar därför efter det "ultimata" sminket!

• Min-Ah

Marie!

Vad heter Mary Kay konsulenten som skall komma till dig?
    Jag känner ju en sådan. Hon är från Glimåkra. (Det var hon jag inte tyckte "fick till min make-up" Bara kollar, liksom

• Marie06

Hon heter Susanne Olsson och bor i Kristianstad så det kan inte vara samma.

Denna försäljaren provade olika nyanser innan hon tyckte den stämmde och hon är nogrann. Vilket är bra tycker jag.

• Min-Ah

Gumsigos och Sanna!

Hästar är härliga. Red lite som barn, men har inte ridit så mycket som vuxen, sedan.
    Red islandshäst för ett par år sedan.

Måste fråga er, som vet mycket om det här med hästar.
    Är sadlarna man har till islandshästar hårdare än andra sadlar?
    Fick SÅ ONT i baken efter ritten att jag hade svårt att sitta ordentligt i över en vecka efteråt. Fick REJÄLA blåmärken på sittbenen.

Kan liksom inte minnas att det var SÅ hårt. Fast det var ju längesedan och man var barn och man var ju betydligt smidigare i kroppen än nu!

Beror säkert på att jag är så OVAN, det förstår jag ju, men ändå!!

• Min-Ah

Marie!

Det var ju tur! Skulle ju varit väldigt pinsamt, annars!
    Kommer gärna till dig!
    Får vi då alla prova färger och så på den här visningen?

• Marie06

På Måndag ska vi till Malmö och shoppa papper och då åker vi till Ikea också en rund. Du kan inte hänga med?

• Marie06

Fouddation färger får ni prova men sminket gör man på andra träffen men du kan ju berätta tex att du ska gifta dig och vill ha en träff så gör hon det kostnadsfritt visar vilka färger i sminket du passar i.

• Min-Ah

Många av er i denna BT-tråd är ju VERKLIGEN i GOD TID med att planera!
    Ni gifter ju er inte förrän nästa år!

Vi började ju inte förrän i mars i år och gifter oss om mindre än en MÅNAD!! HJÄLP!!
    Tiden bara rusar på och jag är så rädd att jag skall glömma något väsentligt inför den stora DAGEN! Får nästan magknip, när jag tänker på det!

• Marie06

Men jag fixar lite av det som går att fixa men som kläder väntar jag lite med eftersom jag vill gå ner i vikt.

Roger Jönsson är det din sambo? Var kommer han ifrån?

• Min-Ah

Marie!

OK, då förstår jag! Vi får väl se om jag bokar någon tid med henne sedan...
    Skall kolla om de har rätt nyans av underlagscremen "Teint Idole" från Lancôme.
    verkade ju bra.

Mary Kays underlagscremer är bra, det vet jag ju. Har deras concealer och den bara ÄLSKAR jag!
    Blir just sådär "osynlig" men ändå verkligen täckande! Sitter väldigt bra också!
    Skulle kanske t.o.m. kunna klara mig med bara den till bröllopet...

Är kanske bra att få testa MK:s foundation igen och vara ännu mera noga med nyansen!
    Har ju liksom blivit solbrun sedan jag hade konsultation med min konsulent!
    Hon hade inte alla produkter hemma nu, så vi fick beställa. MK kommer att ha semesterstängt nu i juli, så det blir kanske svårt att hinna beställa nu innan mitt bröllop!
    Kanske har din konsulent bättre sortiment hemma än min?!

Svar på tråden Kristianstad Brudarna!