• Gumsigos

Kristianstad Brudarna!

Här samlas alla Kristianstadsbrudar!

Här under tänkte vi att alla kunde stämma träffar och prata sånt som brudar gör!

Vill ni stämma träff, passa på här!

Ha det gott!

• Svar på tråden Kristianstad Brudarna!
  • Gumsigos

Nu e det mindre än ett år kvar!! :D

• Marie06

Tack för mycket trevlig kväll/natt. Synd att vi inte blev fler. Ser fram emot Måndag.

• Gumsigos

Tack själv Marie o Daniel! Det va himla trevligt. :) Timmarna bara flög i väg. Vännen hade också trevligt. Tack för middan.

Jag skickade mailet till honom när ja kom hem.

Vi får ses hos oss nästa gång :)

• Paulinas

Hallå tjejer!!

Ni hinner skriva mycket på ett par dagar, kul att läsa! Och kul att vi har hittat varandra i vårt bröllopsplanerande. Gör allt mycket roligare!

Vad kul att ni hade trevligt i fredags, vi hade också trevligt på vårt barnkalas, synd att det krockade bara.

Marie: vad bra att de var trevliga på Ren Hud. Sa de något om provsminkning? Jag tycker också attt de verkar ha bra priser.

Idag ska vi gå en runda på Kjugekull och ha med oss lite picknick, ikväll ska jag nog försöka göra lite provkort så att jag vet säkert hur våra inbjudningskort ska se ut så att jag köper rätt grejer i Malmö imorgon. Ska bli så skoj!

• Min-Ah

Hejsan, Flickor!

Nu är jag tillbaka hemma efter två dagar nere i Smygehuk på Smyge Spelmansstämma.
    Vi kom hem vid halvtre-tiden inatt, så jag är en aning "seg" idag, he, he!
    Var ganska så trevligt och våra två scenframträdanden gick bra!
    Trist att toaletterna var så usla! Några futtiga (svinäckliga) Baja Major utan tvättmöjligheter... BLÄÄÄÄH!!
    Så länge de "offentliga" lokalerna var öppna fram till ca 24 på natten kunde man ju gå på de (två) toaletterna, men sedan på natten var det Bajorna...

Vad kul att ni haft en trevlig helg med festerna!

I eftermiddag skall jag prova min bröllopsklänning för andra gången. Vi får väl se hur långt sömmerskan hunnit nu!

Förresten, Gumsigos & Sanna!
    ÄR alla sorters sadlar sådär SUPERHÅDA att man får blåmärken och ont i baken i över en vecka??!! Eller är det BARA som jag är otränad...!!

Ha det jättetrevligt imorgon i Malmö!

Kramisar / Sofia

• Marie06

Hallå allihopa

Allt väl efter helgen? Jag mår bra, jag är trött bara efter att haft min brorsdotter här i två nätter och som vill hitta på något hela tiden vilket man inte riktigt är van vid.

Jag har inte kunnat göra så mycket eftersom Natasa varit här och jag velat spendera all min tid till henne men efter Malmö så kommer jag att göra det.

• Paulinas

Hejsan!

Är bara inne och kollar så att ni inte "hoppat av " Malmö imorgon, men det verkar som om det blir som planerat. Vi ses imorgon lite över åtta och så tar vi tåget 8.18.

Kram

• Min-Ah

Hej, flickor!

Hoppas ni haft det trevligt i Malmö idag!

Hoppas vi ses nu på torsdag, 7 juli, då jag skall göra min hår-provuppsättning!
    Skall vara hos frissan kl 10.00. Vet inte alls hur lång tid det tar där, men jag hör av mig under förmiddagen då jag vet hur det blir!
    Jag kan komma till er på Duvanders (var väl det ni sa?!) när jag är klar!
    Marie - jag har ju ditt mobilnr, så jag kan ringa dig då!

Marie! Hur dags var det nu hos dig på onsdag kväll (MK demot)?
    Var bor du? Vägbeskriving?

/ Sofia

• Min-Ah

Hej, flickor!

Tjejkompisarna har förvarnat mig om min möhippa!
    Den blir nu på lördag, den 9 juli!
    Är ju Christianstadsdagarna då, så man undrar ju om de tänker hitta på nå't "spektakel" då...

• Elfina

på min bröllopsdag som för övrigt är i Forsakar, Degeberga..

Svar på tråden Kristianstad Brudarna!