Kristianstad Brudarna!
Här samlas alla Kristianstadsbrudar!
Här under tänkte vi att alla kunde stämma träffar och prata sånt som brudar gör!
Vill ni stämma träff, passa på här!
Ha det gott!
Här samlas alla Kristianstadsbrudar!
Här under tänkte vi att alla kunde stämma träffar och prata sånt som brudar gör!
Vill ni stämma träff, passa på här!
Ha det gott!
Ja håller med dig. Jag vågar knappt säga det... :D
Nu blir jag riktigt velig om två saker. Vi hade bestämt våra nya förlovningsringar o nu snubblar jag över en ny länk som har jättefina... :( men e 1000 spänn dyrare per ring!
Det andra e om ja har kuvertavgift kan ja då kräva att de tar eget vin med sig. Tänkte annars bjuda på det... Hmm känns lika jobbigt som att planera bröllopet!
Gud vad pirr det blir! hoppas bara inte han går in o kollar sidan nu när ja snackar om det här!! Man blir ju rent knäpp av alla hemlisar!! :D:D
40kr är ju ingenting! Det kan man väl inte förvänta sig gratis dricka för hela kvällen! Låt folk ta med sig sitt eget vin! (vill du bjuda är det ju väldigt trevligt, men i mitt tycke inte nödvändigt..)
Som jag sa igår Gumsigos har du vunnit på lotto eller nåt. Planerar bröllop, fest lika stor som bröllopet, nya ringar huuu hur har du råd kan du ge tips?
Har ni tänkt på menyn till bröllopet?
Ja, goda råd angående budget och ekonomi tas gärna emot! :)
Jag tror säkert vi fixar det, men ibland får jag lite ångest... så mycket man vill ha ju!
Nä rik e ja låååångt ifrån, men drömma kan man alltid :D
Menyn har inte utvecklats så mycket än... Ska träffa tjejern imorgon som ska hjälpa mamma med maten (hon som har barnen som fyller år) så då snackar vi kanske lite om det! Får söka på lite recept och se vad man hittar för gott och inte allt för komplicerat men ändå lyxigt.
Dock bestämt mig för att ha både tårta och efterrätt (hinner kanske ångra mig igen, men tror inte det)
Jag vet bara Anka vill mamma ha. Ska kolla runt lite det är så svårt med vegetariskt.
Ja budgeten ja hur ska man kunna lösa allt. Tar också gärna emot tips.
Nu ska jag ha em fika och sen har jag semester!!
Om vi inte hörs så ses vi lite över 8 vid järnvägsstationen på måndag. Ska bli skoj! (jag går nog in och tittar på BT i helgen, men man vet ju aldrig)
Ha så trevligt imorgon och trevlig helg på er!
Kram
Tack det samma tjejen och var rädd om dig.. :)