Kristianstad Brudarna!
Här samlas alla Kristianstadsbrudar!
Här under tänkte vi att alla kunde stämma träffar och prata sånt som brudar gör!
Vill ni stämma träff, passa på här!
Ha det gott!
Här samlas alla Kristianstadsbrudar!
Här under tänkte vi att alla kunde stämma träffar och prata sånt som brudar gör!
Vill ni stämma träff, passa på här!
Ha det gott!
Ja me, (skoja me Paulinas lite bara)
Ska du ha bandet längs kanten eller typ så som jag hade det (runt om hela inbjudningen)?
Tror säkert att det kan bli jätte snyggt, bara jag som börjar tveka på mitt tålamod :)
Jag älskar papperspyssel och drömmer om att bli "expert" :) Tyvärr är jag inte så duktig men funderar på att gå en kurs, men det finns inte i Kristianstad (än)
Sanna, det låter snyggt! Det enkla är oftast det vackraste många gånger!
Jag tänkte ute i Högra hörnet fästa med en rosett.
Visst finns såna kurser väl? Bara att kolla där dem säljer papper.
Ah, tror jag förstår.. Det tror jag kan bli mycket snyggt! Det var det här med "runt om" som jag hade som blev lite jobbigt, men har inte bestämt mig helt än..
Jag har internet och dator hemma också, så kan vara på BT på semestern också, ingen fara! Jag är bara trött på datorn när jag jobbar, eftersom jag sitter här hela dagarna blir det inte att jag går hem och sätter mig vid datorn igen...
Var skulle det vara här i Kristianstad, kan inte komma på något... Hmm, får kanske reka lite då
Vi får hålla ögonen öppna när vi är på stan ibland kan man hitta sånt på anslagstavlor. Kan inte komma på något sånt ställe nu. Finns det inga anslagstavlor på Högskolan?
Min inlaga ska jag fästa med guldriga fotohörner. Tror att det kanbli skit snyggt. Men jag får kolla med er också, tar med mig ett Tackkort där man fäst med såna.
Använder ni inte er av brudparens verktyg?
Där räknas det automatiskt ut hur många inbjudningar ni behöver göra.