• Gumsigos

Kristianstad Brudarna!

Här samlas alla Kristianstadsbrudar!

Här under tänkte vi att alla kunde stämma träffar och prata sånt som brudar gör!

Vill ni stämma träff, passa på här!

Ha det gott!

• Svar på tråden Kristianstad Brudarna!
  • Marie06

Jag gör det.

Hat du varit ute och ridit nu?

• Gumsigos

Sanna har du egen häst också? Har tre själv, rider lite då o då. Förstår hur du känner dig med naglarna. Jag började låta mina växa, o vågade knappt röra hästen för ja rädd att bryta dem :D

Så nu har ja kapat de lite. ;)

• Gumsigos

Marie nä ja har hängt här, o tagit en kopp te med hästarna, o klippt halva gräsmattan o så har ja hällt upp vatten i ungarnas nya badbassäng

• Paulinas

Gumsigos,

låter som om du har en härlig sommardag! Jag jobbar sista dagen idag (hmm 3h kvar bara!) och sen ska jag också ha "sommarlov" och göra allt sånt man inte hinner annars!

• Gumsigos

gu va skönt! Ja jag har ju nästan sommalov hela tiden, men favvisen jobbar sista dan i morron!! Sen e det 4 eller 5 veckor tillsammans!!

Jag längtar!! :D:D

• Marie06

Gud va flittiga ni är.

Själv sitter jag här i Pyamas har inte kommit mycket längre.

Fick precis min leverans från Oriflame så jag får väl packa upp allt sen.

• Marie06

Det är så gött med semester slippa allt.

• Paulinas

Ja, det är ju det som är det sköna med semester. Att man inte behöver vara färdig och klar kl 8!

Hoppas på lata dagar på stranden, några trevliga utekvällar, pyssel och bröllopssnack, ett par weekends med älsklingen, besök hos gamla kompisar och bara avkoppling!!

• Gumsigos

Amen Marie! Klockan e ju 12,40!! ;)

Ja en annan har ju varit uppe sen 8,30 :D:D Du e ju värre än ja!!

• Paulinas

Marie, är du återförsäljare åt oriflame?

Är det bra produkter?

För tillfället är jag inne på det här med hudvård och har beställt ett par omgångar från strawberrynet.com Superbra saker till ok pris. Rekommenderas!

Svar på tråden Kristianstad Brudarna!