Kristianstad Brudarna!
Här samlas alla Kristianstadsbrudar!
Här under tänkte vi att alla kunde stämma träffar och prata sånt som brudar gör!
Vill ni stämma träff, passa på här!
Ha det gott!
Här samlas alla Kristianstadsbrudar!
Här under tänkte vi att alla kunde stämma träffar och prata sånt som brudar gör!
Vill ni stämma träff, passa på här!
Ha det gott!
Ah, vad bra! Tack tack!
Varsågod... Alltid roligt att kunna hjälpa.
Får säga som Gumsigos sa innan...
Oj, vad ni hinner skriva mkt när man är iväg en stund!
Jag fäste "inlagan" till inbjudningskorten med en Pritt "klister-roller". Är mycket smidigt och det kladdar inte!
Jag kan visa er sedan hur mina inbjudningskort ser ut.
Är lite ledsen över det här med smink. Hittar inte någon foundation i rätt nyans till min hud...
Fick prova i.d.:s foundation (Puderform) men blev grymt besviken! Porerna ha då aldrig framträtt SÅ tydligt förr, som med det på! Funkar inta alls på mig!
Blev dessutom blank som en polerad peng efter bara någon halvtimme... :-O
Detta trots det där "veil-pudret" som skulle fixera make-upen!
Attans att det skall vara SÅ svårt att hitta rätt make-up!
Tiden bara rinner iväg och snart skall man ju stå där på kyrktrappan!
Min-Ah
Nu har vi varit en liten runda jag och Gumsigos på Gittes och oj vad fina tyger dem har. Gumsigos hittade ett mönster som hon köte och massa tyg men som hon skulle räkna först hur mycket osv.
KAn du komma den 6 Juli kl 18.30 så ska en kvinna komma till mig och ha hudvårds genom gång.
Hon säljer bla foundation.
Marie06!
Jo, jag kan nog komma till dig den 6 juli!
Vad är det för märke?
Gumsigos!
Vad kul att du hittade mönster på Gittes! De har många vackra tyger där!
Köpte du tyget också?
Hon säljer Mary Kay märket men hon var väldigt bra inte alls på flugen utan frågade om jag ville ha en sminkgenomgång och sen att mina gäster har en hudgenomgång.
Jag fick prova en foundation som hon rekomenderade och hon provade fram rätt färg då också åt mig.
Hej!
Jo ja hitta mönster, som ja ska rita om. Förlänga så rynkorna får plats och förlänga bak till släp. I mönstret så finns liv också så kanske, kanske jag gör hela. Vem vet?!
Vi stod länge o kolla efter rätt tyg, och vi fann det på bröllopssidan, men inte rätt färg :( Får kolla runt på fler ställen. Men för kjolens del skulle det innebära ca 720.- (enbart kjoltyget) sen tillkommer ju lite tyll o sådant (inte underkjol inräknat) Priset som MBs hade för min kjol o livet som tillhörde va ca 7700.- o till det ett annat liv från Nixa som PASSA! 2200.-
Tror ni ja kommer att spara lite klirr om ja syr den själv?? :D:D
Jag tror inte på skrock om att inte sy klänningen själv. Om inte våra 11år lyckats knäcka oss än så varför skulle min klänning göra det?? ;)