Kristianstad Brudarna!
Här samlas alla Kristianstadsbrudar!
Här under tänkte vi att alla kunde stämma träffar och prata sånt som brudar gör!
Vill ni stämma träff, passa på här!
Ha det gott!
Här samlas alla Kristianstadsbrudar!
Här under tänkte vi att alla kunde stämma träffar och prata sånt som brudar gör!
Vill ni stämma träff, passa på här!
Ha det gott!
Hallå igen tjejer!
Vilket härligt väder vi har idag. Ska sticka lite tidigare från jobbet och sitta och sola på balkongen... ska nog köpa en ny bröllopstidning och drömma mig iväg med den!
Paulinas
Jag tycker bara det är så synd för här i Stan är det knappt ingen affär som säljer tidningar. Var köper du dina ?
Jag köpte på Kvantum men dem har jag allihop.
Ja.. dumma barnkalas!! :) Vem har barnkalas på kvällen!? Passar inte alls med min planering.. Typiskt att det krockar!
Ska vi bestämma tid för måndag? Kanske lika bra då jag är mest aktiv på BT på vardagarna... Vill ju inte missa Malmö.
Funderat en hel massa på kort och papper, hoppas på att jag hittar rätt färg och att jag hittar en stämpel som jag förälskar mig i. Annars blir det hjärtat som jag visade för er vid något tillfälle, får beställa det på nätet.
Jag köper på pressbyrån vid järnvägsstationen. De har faktiskt en hel del, både svenska och utländska! Det enda stället i stan som har något som liknar utbud..
Skulle vi inte ta det tåget som du skickade mig??? Isåfall är jag där 15 minuter innan så jag hinner lösa biljett.
Va bra dit ska jag köra idag och kolla, ska handla ändå så....
Jo, om det är ok med dig och gumsigos så kan vi väl ta 8.18 tåget. Jag har dock inte kollat så att det går ett tåg då, men det brukar det väl?
Vänta ska jag kolla.....
Japp det går 8.18 och är framme 9.30..
Har du koll var affärerna ligger ???
Jag är urdålig på Malmö är oftast bara vid Triangeln när jag är där nere... :)