• Gumsigos

Kristianstad Brudarna!

Här samlas alla Kristianstadsbrudar!

Här under tänkte vi att alla kunde stämma träffar och prata sånt som brudar gör!

Vill ni stämma träff, passa på här!

Ha det gott!

• Svar på tråden Kristianstad Brudarna!
  • Sanna0806

Hej på er!
    Vad trevligt, ni verkar vara en aktiv grupp
    Himla otur med era träffar, jag får långväga besök på fredag och de stannar hela nästa vecka. Kanske kan jag komma ifrån den 7:e, när ska ni träffas? Kl 10 eller senare?
    Annars kanske någon vill ta en lunch/fika veckan därpå, v 28? Jag jobbar men kan sluta tidigare/ta långlunch.
    Ska kanske presentera mig lite närmare:
    Heter som sagt Sanna, är 32 och bor ihop med Affe (42), vår som Anton, snart två år och vår katt Timjan.
    Jobbar som specialpedagog på Hörsel och Dövenheten och stöttar familjer som fått veta att barnen är hörselskadade.
    Flyttade ner hit från Örebro i december och har väl inte riktigt kommit till ro än, även om jag trivs bra här. Har inte hunnit skaffa mig "egna" vänner ännu (sambon har en bunt sedan tidigare eftersom han kommer härifrån), eftersom det är svårt när man har barn.
    Vilken tur att jag ska gifta mig så att jag kunde sätta in en "kontaktannons" här )
    Ja, vad ska jag säga mer?
    Vi gifter oss nu i augusti (det sa jag nog tidigare?) så just nu håller vi på och knåpar med festprogrammet och jag ska provbaka bröllopstårtan på fredag då min bästa vän med familj kommer.
    Vårt största huvudbry nu är transport från kyrkan till lokalen. har kollat på uthyrningsfirmor men vi tycker det är så dyrt. Kanske ni har något tips?
    Ja, ni får väl fråga på om det är något ni undrar över
    Nu måste jag ta en paus och jobba lite
    //Sanna
    Ps. Min stackars fusk-brorsdotter blev fullständigt nerskälld på MB när hon ville ta ett kort på mig i klänning till min mamma som bor i KAlmar, så det är inget jag rekommenderar...

• Paulinas

Hallå tjejer!!