• Gumsigos

Kristianstad Brudarna!

Här samlas alla Kristianstadsbrudar!

Här under tänkte vi att alla kunde stämma träffar och prata sånt som brudar gör!

Vill ni stämma träff, passa på här!

Ha det gott!

• Svar på tråden Kristianstad Brudarna!
  • Min-Ah

Detsamma önskar jag er!

Kram, kram!
    / Sofia

• Gumsigos

Töser nu behöver jag er hjälp!

Paulinas och Marie6, ni som såg kjolen, kan det va denna som jag prova?? Just nu känns det som om jag börjar tappa minnet ;)

www.elizabeth.com.pl/

Kolla första kollektionen på art nr 1371T, kan det vara den fast i vitt?? Den ser ju inte ut att ha släp men ändå??

• Marie06

Gumsigos

Jag minns din kjol som champanje brun aktig och med knoppar på fram och bak med släp.

Inte så som den alltså.

• Min-Ah

Hej, flickor!

Hoppas ni haft en trevlig midsommarafton!
    blivande maken och jag spelade på våra fioler för två "omgångar" barn. Min mors väninnas familj & bakanta på förmiddagen/dagen och blivande svägerskan (min sömmerska) med familj & vänner på eftermiddagen.
    Små grodorna, karusellen, Räven raskar och sådant!
    Kul!

SÖMMERSKAN HAR INTE HAR INTE BÖRJAT SY MIN KLÄNNING ÄNNU!!
    Skulle ju ha börjat i onsdags, sa hon. Men hon ska börja sy på måndag, först!

Kan bara inte hjälpa att jag börjar bli REJÄLT STRESSAD över att hon ej kommit igång ännu! Det är ju liksom bara EN MÅNAD kvar!!
    Speciellt eftersom den förra klänningen blev fel där fram och min M2B och hans mor fick sitta och sy hela natten innan!

Håll tummarna att allt blir bra!

/ Sofia

• Marie06

Jag hade varit så grymt arg och besviken på henne.

Hoppas verkligen att allt ordnar sig för dig.

• Marie06

Jag tror att den du hittat är väldigt lik den du provade. Men jag är inte helt säkert kanske Lisa kan hjälpa dig på Måndag.

• Min-Ah

Marie!

Ja, jag är besviken att hon inte kommit igång med klänningen ännu!
    Nu gäller det ju verkligen att hon "får till " den perfekt från början. För en massa ändrande och sådant lär ju bli rejält stressigt!!
    Vi lär ju dessutom behöva prova mera ofta eftersom jag har lyckats minska något i vikt den sista tiden (och fortfarande håller på och kämpar! )

Men, jag är orolig!
    Nu får hon inte skjuta upp syendet mera!
    Är ju lite känsligt också, då det är min blivande svägerska...

Gumsigos!
    Hoppas du hittar modellen på kjolen!

/ Sofia

• Marie06

Usch, ja det här med planering. Jag tycker det är jättejobbigt. Vill göra så mycket själv utan andras hjälp (för stolt för att be om hjälp) men samtidigt tycker jag det är roligt. Vill känna att jag har gjort det ingen annan och få beröm för det.

Ändå har vi 11 Månader kvar.

• Min-Ah

Marie06!
    Ja, ni är i god tid med ert planerande! Det lär fixa sig, allting, utan problem!
    Men man vill ju fixa så mycket som möjligt själv, det håller jag ju med om!
    Fast det är nog ändå bra att delegera ut vissa saket till andra, så man inte blir helt ihjälstressad!
    Bra också att lämna en del till dem som är bra på vissa speciella saker!

Har fixat fotograf, nu!
    Min kusin, som är skicklig på detta skall hjälpa oss med den biten! Skönt att det fixar sig!

På torsdag åker vi och handlar vin och sådant.

Imorgon (27/6) är sista osa-dagen. Hoppas de återstående hör av sig med!

Svar på tråden Kristianstad Brudarna!