Kristianstad Brudarna!
Här samlas alla Kristianstadsbrudar!
Här under tänkte vi att alla kunde stämma träffar och prata sånt som brudar gör!
Vill ni stämma träff, passa på här!
Ha det gott!
Här samlas alla Kristianstadsbrudar!
Här under tänkte vi att alla kunde stämma träffar och prata sånt som brudar gör!
Vill ni stämma träff, passa på här!
Ha det gott!
Men lilla gumman!! Inte ska du väl bli sjuk nu??? Du har ju semester!!
Hoppas du blir bra snart!! Krya på dig!
Tyvärr ser det inte alls bra ut. HAr du hittat din klänning än?
Jag hittade min efter jättemycket letande. Där kostade den 8500. Och i HElsingborg frågade jag om man sydde den skräddarsydd vad skulle den då kosta 13000 sa hon den kvinnan.
Ang länken du skickade, tack men jag tror Daniel kommer att ha en i samma färg som min klänning men med en grön corsage.
Ok då har det löst sig då, va bra!
Nä eller jo, ja har ju hittat toppen men inte kjolen. Ringde dit i går, o de sa att där skulle va en hemsida. Designern heter ju Elisabeth Konin, men ja hittar inte den...:(
Men ja har bestämt mig för den, det viktigaste e att ja fixar kjolen, för Nixa har alltid kvar sina modeller, läste ja på deras hemsida.
Vad kosta klänningen hos MBs?
7249 kr Men jag ska gå med i en bantar kurs och mamma tyckte jag skulle vänta tills November December att beställa klänningen men tänk om den inte finns kvar.
VAd ska jag göra????
VAd hete modellen eller modellerna så ska jag hjälpa dig?
Jag letade i ca en timme efter min klänning men jag hittade den. Så vi ska nog hitta...
Hejsan, flickor!
Vad roligt att ni hittat klänningar alla tre!
Är ju verkligen en "djungel" av vackara (och tyvärr dyra ) klänningar!
Hoppas min sömmerska hinner få min färdig i tid! Hon skulle påbörja syendet idag, onsdag!
Blir inte lugn förrän jag fått se att hon kommit nå'n vart och jag fått prova!
Marie! Hoppas du blir kry igen snart! Inte kul att vara krasslig såhär innan midsommar!
Gällande klänningen och vikten. Kanske kan du kolla med MB's om de vet om den kommer finnas i höst/vinter?!
Det löser sig säkert på nå't sätt!
Vi ses förhoppningsvis den 7/7!
Behöver någons mobilnr, så jag kan ringa er när jag vet när jag är klar hos frissan!
(Jag har mailat Gumsigos och Marie om det!)
Kramar/ Sofia
Gumsigos!
Kolla på.
www.elizabeth.com.pl
kan det vara denna hemsida du söker, månne?
/ Sofia
Hoppas, Hoppas!! Jag ska genast gå in o kolla!
Hej igen
Det verkar vara rätt designer men hittar inte min klänning :( ja får väl ringa MB:s igen. Vill ju så gärna hitta min så ja kan visa honom och kolla på den igen!
:(