Kristianstad Brudarna!
Här samlas alla Kristianstadsbrudar!
Här under tänkte vi att alla kunde stämma träffar och prata sånt som brudar gör!
Vill ni stämma träff, passa på här!
Ha det gott!
Här samlas alla Kristianstadsbrudar!
Här under tänkte vi att alla kunde stämma träffar och prata sånt som brudar gör!
Vill ni stämma träff, passa på här!
Ha det gott!
Hur går planerna... :)
Får mitt paket från Panduro i dag. Äntligen göra provkorten...
Vad kul!!! Det måste du visa den förste!
Jag längtar till nästa träff! Förresten vad ska du hitta på de närmsta darna? Jag tänkte inte till stan o shoppa lite kort. Har ju presentkort på Gallerix...
Guuuud jag håller på att få nippran! Jag går o längtar tills vi ska ha den där middan så vi kan få berätta för våra tärnpar och värdparen!!! Hjälp!!
Nä nu får ja göra riktigt mycket te så ja kan lugna ner mig lite....
Nu ble de fel, hör ni, ja börjar ju bli redigt bröllopsnojjig.:D:D
Jag mena naturligtvis att ja skulle in till stan! :o o gå på Gallerix....
Hej!
Nu har jag kikat på era hemsidor, Gumsigos & Marie06! Fina!
Gumsi!
Bra då vet jag lite mer vad du menar angående kjolen.
Jättefint liv/top du valt!
Marie!
Kul att Pandurogrejerna kommit!
Ja Min-Ah hur går det med klänningen? Har de börjat med den? Hur ser den ut, va e det för modell??
Fick pappert av Panduro idag och det var inte alls den färgen jag tänkt men jag kanske är för inriktad på den gröne färgen. Denna färgen är fin och jag tror säkert jag kommer kunna göra fina kort.
Vad tror ni ? Ska jag känna mig fram eller? Daniel godkännde det direkt tyckte det var fint.
Gör kortet som du vill ha det o se sen hur det känns.
Jag ska nog börja på mina snart. Jag tror att vi kommer att köra med den färgen jag köpte i Ronneby, om jag inte hittar annat.
Sen ska jag se om jag hittar nåt bra papper till vattenfärg. Ska börja med att måla det, så kan jag ta korten sen.
Hej!
Era kort blir säkert jättefina!
Lycka till med pysslandet och målandet!
Vet inte alls hur det går med min klänning!
Har inte hört något från henne än!
Hon skulle ju påbörja den idag!
Bara att hoppas på det bästa!
Ha det så bra!
/ Sofia
Mmmm vi håller tummarna! Det e ju faktiskt 1 hel månad kvar... så e hon van vid att sy så hinner hon. De e ja säker på!!
:)