Kristianstad Brudarna!
Här samlas alla Kristianstadsbrudar!
Här under tänkte vi att alla kunde stämma träffar och prata sånt som brudar gör!
Vill ni stämma träff, passa på här!
Ha det gott!
Här samlas alla Kristianstadsbrudar!
Här under tänkte vi att alla kunde stämma träffar och prata sånt som brudar gör!
Vill ni stämma träff, passa på här!
Ha det gott!
Här är min klänning.
www.blondy.nu//component/page,shop.blondy_flypage/product_id,207/category_id,a5001e9dee5dc22ed34a0b4c342c01da/option,com_phpshop/Itemid,/
Jag vet inte om jag ska vänta tills Januari och beställa min klänning för jag ska ju banta.
Om jag varit dig så hade jag väntat, delvis därför ja me väntar. Jag SKA börja träna, få lite muskler både här o där. (om jag bara får loss tummarna :D)
Klänningen e super fin!!
Ska gå in på Konins sida o se om ja hittar en liknande...
E ni sugna på att ta en sväng på stan i da så hoppar ja av bussen vid MC trappan ca 1340, tvåan.
Jag kan inte idag, ska visserligen till stan men jag lovade mamma att följa med till Ticket eftersom vi ska resa till Serbien den 18 Juli. Ska till Apoteket också och sen ta en fika i stan.
Men vi ses säkert snart ändå.. :)
Hej, töser!
Marie!
Är nog bättre att du väntar lite med klänningsinköpet så den passar din kropp när du bantat. Annars blir den ju för stor och det är inte alltid så lätt att "få till det" bra med att ta in måtten...
Gumsigos!
Om du inte hittar kjolen någonstans, kan det ju vara en bra idé att låta sy upp den.
Tyg vet du ju var du kan finna! Gittes i Rinkaby har ju en hel del brud- och festtyger!
Paulinas!
Förstår dina tankar!
Man vill ju inte riskera att ens drömklänning inte finns att köpa när det blir dags.
Jag har ju hållit på att kolla i en massa bröllopstidingar under lååång tid (några år, sådär ).
Skall ju få min uppsydd, så det underlättar ju en del!
Om du hitta drömklänningen kanske det kan vara bra att köpa den! Hör med butiken om de vet om den kommer finnas kvar senare med!
Lycka till!
/ Sofia
Marie
Ja, jag har hittat min klänning. Inte i någon tidning (hittade bara andra klänningar från samma märke, men dock inte "min") men jag har hittat den på nätet. Den ser dock inte lika fin ut där som i verkligheten.. Men kul att kunna visa den för sambon!
Ja du får krya på dig marie så att du kan göra lite fina provkort och njuta av din semester!
gumsigos,
jag sitter på jobbet och har en del att göra så kan tyvärr inte smita ifrån i em, annars hade jag gärna träffat er! Jag jobbar nästa vecka också, sen är jag ledig!! Då är det lite lättare att vara flexibel.. (TRÖTT på att jobba)
När det gäller klänning. Ja, man måste ju ha ungefär samma figur när man köper den som när man ska använda den...
Så alla är i träningens tagen!? Personligen så tycker jag att det är sååå svårt att finna lusten och orken att röra på mig. Det blir kanske lättare om vi hjälps åt? Vi kan ju börja med att träffas och gå en promenad om kvällarna och få det till rutin. Om vi vill kan vi ju sen börja på friskis tillsammans eller något liknande.. Någon som är med på "kollektiv" träning??
Jaha mycket folk på stan som vanligt dagen förre midsommar. Och varmt är det.
Vad ska ni alla göra i midsommar annars då? JAg ska på en jättefest med 150 personer inbjudna. Men det blir lungt för min del jag ska hoppa över drickat.
Till er alla från mig och Daniel en riktigt trevlig midsommar var rädda om er.
Paulinas!
Ja, det här med träning och sådant är jag inte väldans bra på!
Svårt när man jobbar sent och kommer hem och är urtrött!
Fast jag har ju lååång semester ("sommarlov", då jag är lärare), så jag borde röra mig lite mer! Har ju en månad på mig...
Midsommaraftonens förmiddag skall vi (jag & M2B)tillbringa i Vä hos bekanta. Där spelar vi några små trudelutter på fiolerna, så barnen som är där får dansa kring den fina majstången vi klätt tillsammans.
På eftermiddagen skall vi spela till lite dans igen. Min blivande svägerska har några kompisar med ungar som kommer!
På kvällen har vi inte bestämt 100 % än, men det lutar åt att vi åker till Vä igen til dem vi skall till på förmiddagen...
Lite trist att bara sitta hemma, tycker jag!
Jag önskar er också en riktigt trevlig midsommarhelg!
Kram!
/ Sofia
glad midsommar
önskar
gumsigosfamiljen!!
var rädda om er!
kramisar!