Kristianstad Brudarna!
Här samlas alla Kristianstadsbrudar!
Här under tänkte vi att alla kunde stämma träffar och prata sånt som brudar gör!
Vill ni stämma träff, passa på här!
Ha det gott!
Här samlas alla Kristianstadsbrudar!
Här under tänkte vi att alla kunde stämma träffar och prata sånt som brudar gör!
Vill ni stämma träff, passa på här!
Ha det gott!
Oj vad ni har hunnit skriva massa medan ja va ute med mina hästtöser! ;)
Jag funderar nog på att knåpa ihop kjolen själv. Ska nog bort till H-holm med vännen och kolla in kjolen igen, o samtidigt kolla vad de tar för handskar och slöja.
Paulinas
Nej jag väntar nog också med att visa den för mamma hon är så jäkla sur och vressig. Vet inte vad man våga säga typ.
Daniel har fått se klänningen men när han såg den sa han så. Jag ska väl inte se klänningen. Men han tyckte den var jättefin. Men jag tror han vill jag ska beställa från utlandet.
Jag vill börja knoppa med korten snart kan vi inte ha en sådan dag snart ?
Gumsigos,
ja, det är nog bäst att du ser kjolen igen! Svårt att komma ihåg exakt hur den ser ut..
Marie,
Inte undra på att han tyckte klänningen var fin, den var ju en dröm! Ja, vi har ju gott om tid på oss när det gäller att skaffa klänning så att beställa utomlands kan ju vara ett bra alternativ.
Kortdag.. det vill jag också ha!! Men jag måste en tur till Malmö först och köpa lite mer papper (och förhoppningsvis hitta "rätt" nyans!) Min semester börjar nästa vecka så då har jag tid att ta malmö en dag och sen kan vi ju kort-pyssla!
Ja jag följer jättegärna med till Malmö om man får. Lovar att inte låsa in några bilar :)
Jag beställde från Panduro juh men jag vet inte om jag vill ha korten som jag sagt behöver nog hjälp av er ser det ut som !
Marie,
Jag tycker att din idé till kort är jättebra med stora monogram över hela framsidan, kan bli super snyggt! Problemet är bara att hitta rätt material i form av papper och dess kvalitet och färg.. Svårt!
Ja, det hade varit kul att ta Malmö tillsammans. Jag har glömt min kalender hemma idag, så kan inte föreslå någon dag, men återkommer! Ska leta upp alla pappersaffärer och märka ut på en karta :)
Jag hänger gärna på pappersdagen och Malmö om ja får?? Vi har nästan bestämt oss för den cremefärgade som ja hade med mig, men ja kollar gärna efter annat.
Paulinas var hittade du inlagan till de korten? Har letat i flera butiker men inte funnit.
På matton eller format i Göteborg, men det finns ju i Malmö också så du kanske hittar där! Självklart åker vi alla tre! (om ingen mer vill följa med?)
men matton har inte dem bara bilder??
Nu hittade ja, de har ju massa grejor, synd bara att det inte finns så många produktbilder...