Kristianstad Brudarna!
Här samlas alla Kristianstadsbrudar!
Här under tänkte vi att alla kunde stämma träffar och prata sånt som brudar gör!
Vill ni stämma träff, passa på här!
Ha det gott!
Här samlas alla Kristianstadsbrudar!
Här under tänkte vi att alla kunde stämma träffar och prata sånt som brudar gör!
Vill ni stämma träff, passa på här!
Ha det gott!
Gumsigos!
Låter kul med överraskningsfesten för din M2B!
Tja, hur gömma grejer... Hmmm. Inte lätt! Men nåt kommer du/ni säkert på!
Jag fyller själv år nästan samtidigt (13 sept)...
Hej, Eva!
Jag har varit på MB's en gång, förra året.
Jag var tyvärr inte med då de andra tjejerna här på BT var där för ett par veckor sedan!
De har en hel del klänningar, ja! Och de jag träffade där var trevliga!
Sanna!
Jag har studerat i Örebro i fyra år! (Musikhögskolan där).
Jag bodde på Slottsgatan då! Livlig trafik med ambulanser och polisbilar i ett!!
Var i Örebro bodde ni?
Min blivande svägerskas yngste son, 1,5 år heter Anton han med!
Hej Min-Ah!
Kul o ses! Du får nog räkna minst en timme, kanske två till provuppsättningen.
Tjejer vi kanske ska ses kl 11 iställe??
De e nåt skumt kring september och oktober! Tycker alla fyller år då!! :D
Jag får se hur ja ska göra med grejorna. Kanske kan be nån stoppa undan det tills det börjar närma sig. Ska börja engagera folk nu så de kan hjälpa mig.
Ska se om inte de på hans jobb kan kidnappa honom, till en fisketur....
Ha ha! Vilket sammanträffande, världen är allt bra liten...
Jag bodde på Väster, nära Ekershallen om du vet var den ligger? (stans bästa mataffär )
Mysa med katten går nog att ordna , men han är inte direkt en kelgris, mycket klor och tänder om det inte passar honom...
Är väääldigt avundsjuk på er som åker till Malmö. Det här är min första sommar med fem veckors semester, tidigare var jag lärare med sommarlov, så jag lider av att inte vara ledig Skulle behöva titta på papper till vigsel- och festprogram, men ni kanske kan kika på det åt mig? Vill ha i blått, vi ska ha havstema, ganska ljust. Har de pappersprover skulle jag bli jäääätteglad om ni kunde ta med ett sådant till mig!?
Om det är någon som vill så kanske man kan bestämma en fikatid vecka 28, vore himla trevligt att träffa er. Någon som vill?
Sanna!
Jag och Roger (Min M2B) brukar handla papper hos Nordströms (kontorsmaterial) här i stan.
Vi kommer att ordna kyrkprogrammen i datorn och skriver ut på fint, lite tjockare papper...
Ja, det är då ett "sammanträffande" kan man säga! Tyckte jag med!
Jo, jag tror jag kommer ihåg Ekeshallen...
Flyttade från Örebro 1998, så det var ett tag sedan, nu!
Kommer ju ihåg Lucullus (luktade alltid "skumt" = avlopp där ) och Krämaren...
Synd att Timjan inte är kelig av sig!
Blivande svärföräldrarnas katt, Misan, är totalt okelig! Livsfarlig, hi, hi! Endast matte & husse funkar. Går absolut INTE att kela henne. Hugger och klöser direkt. Är upphittad här i Rinkaby som lite övergiven (och kanske misshandlad?) kattunge. Så hon litar inte på andra människor än matte & husse...
Så där kan jag ju inte få "kelbehovet" tillgodosett !
Gumsigos!
Ja, då kan det nog vara bra idé att ni träffas lite senare än kl 10 skulle jag tro! Annars lär ni vara helt uttröttade i bakarna av att sitta och vänta...
Jag börjar bli sugen på att åka till Gittes o kolla mönster! hmm men det får väl vänta lite, annars undrar väl snart om ja tänker hålla nån semester med honom eller inte :D BT både den 4 o 7 ;)
Nu måste ja kila, fastnade ju här i BT-träsket. Ska ha avslutning för mina två ridskoletjejer. Ska göra ett prov till dem. :)
Gumsigos!
Lycka till med ridskoleprovet till eleverna!
Du får gärna höra av dig om/när du skall till Gittes!
Flickor!
Någon som vet var man kan köpa Macs make-up produkter?
Kristianstad?
Malmö?
Behöver få tag i MAC's FIX SPRAY!!
Är så många som rekommenderar just den för att fixera sin make-up!
/ Sofia