• Gumsigos

Kristianstad Brudarna!

Här samlas alla Kristianstadsbrudar!

Här under tänkte vi att alla kunde stämma träffar och prata sånt som brudar gör!

Vill ni stämma träff, passa på här!

Ha det gott!

• Svar på tråden Kristianstad Brudarna!
  • Gumsigos

Min-Ah vet du om det finns mönster på nån liknande kjol/klänning ja ska ha. Tänkte om du råkat se nån, om du kollat i deras kataloger....

Va e det för spray? Har aldrig hört talas om... e den bra??

Provet gick jättebra de blev mycket väl godkända! :) De tyckte det va kul, o ännu roligare när de fick var sitt diplom. :)

Efter ridlektionen blev det barbacka ridning och korvgrillning. Mycket uppskattat. Så kul!! Förloåt, märks det att ja e hästmänniska??!! :D:D

• Min-Ah

Gumsigos!

Vad kul att dina ridskoleelever uppskattade avslutningen!
    Jag har också ridit som barn. Höll väl inte på så jättelänge - ett par, tre år kanske. Minns faktiskt inte riktigt! Det var så längesedan!
    Red islandshäst för två år sedan! Det var jättekul, men jag fick jätteont i baken!
    Kan inte minnas att sadlar var SÅ hårda!
    fick rejäla blåmärken på "sittbenen"! Hade svårt att sitta ordentligt i över en vecka efteråt...

Angående den där fix sprayen, så är det olika åsikter om den.
    En del tycker den är jättebra medan andra inte gillar den så mkt.
    Finns visst bara i Köpenhamn, Sthlm & Gbg, eller var det nu var...

Kjolen i senaste länken är ju häftig! Är det ungefär så den såg ut på MB's?
    Kan kolla om jag hittar nåt liknande hos (blivande) svärmor i deras mönsterkataloger...

• Gumsigos

Mmm ja tänkte ja skulle dit, men vet inte riktigt när. Har ju ett helt hus att renovera så snart han har semester... :(

ska ja va ärlig e minnet bra, men väääldigt kort....:D ja minns färgen o mönstret men modellen???

• Gumsigos

Godmorron tjejer!!

Nån som vill ta en fika? Ska in till staden en runda. Tyvärr har jag ingen nalle för tillfället, men e ni sugna kan vi ses vid Trendie vid 11.15. Åker redan 9,15 om ni vill ringa.

• Paulinas

Gomorron!

Gumsigos, kjolen på bilden tycker inte jag är alls lika fin som den du provade. Den är läcker, men den "linjen" som blir när rynkerna slutar och det är slätt tre dm nertill är inte så fint.. Lite mindre tydlig linje på kjolen och den hade varit fin! Det får nog bli att ta en av semesterdagarna och åka till MB!

Åh, hade jag inte jobbat hade jag gärna tagit en fika! Jobbar idag och imorgon och sen är jag friiii!!!

• Marie06

Godmorgon Alla

Ser att ni skrivit endel sedan igår. Jag följer jättegärna med till MAlmö.

Jag håller med PAulinas den kjolen du provade var mycket finare än den du visar på bilden.

• Marie06

Gumsigos

Kommer du på Fredag? Tar du med barnen? också för min brorsflicka är här så hon vill gärna ha någon att "Leka" med.
    Kommer Klas?

Hursom helst ni är jättevälkomna.. :) Ska bli jättekul tycker både Daniel och jag.

• Gumsigos

Hej Marie

Vi kommer gärna, jag tror att ungarna kommer. Ska bli kul o träffa alla :)

• Marie06

Gumsigos

Hittade du något kul i stan?

Tyvärr kommer inte Paulinas med sambo dem skulle på barnkalas, tråkigt men bra att jag fick veta i tid. Fredrik vår marskalk kommer också.

Svar på tråden Kristianstad Brudarna!