• Gumsigos

Kristianstad Brudarna!

Här samlas alla Kristianstadsbrudar!

Här under tänkte vi att alla kunde stämma träffar och prata sånt som brudar gör!

Vill ni stämma träff, passa på här!

Ha det gott!

• Svar på tråden Kristianstad Brudarna!
  • Paulinas

En helt annan fråga, har du något tips på var man kan hitta sidenband billigt? tänkte ha till inbjudningskorten.. gärna rosa eller rött?

• Paulinas

Super, då tar vi det 8.18!

Ja, jag har markerat format och matton på en karta (har aldrig varit där tidigare). Ligger i centrum nära järnvägsstationen, så inget problem!!

Däremot har jag inte kollat brudklänningsaffärer.. men då måste man ju ändå boka tid..

Hänger du med gumsigos till IKEA, jag ska fråga en kompis som bor i Malmö vilken buss det är som går dit så att vi hittar rätt..

• Marie06

Jag beställde från Panduro men jag tror dem är jättedyra. Jag tror Domus eller någon annan tygaffär är billiga.

Jag tänkte också köpa band.

• Marie06

Cinderella skulle jag vilja gå till (ska nog ligga i centrum)

IKEA när ska hon dit?

• Paulinas

Panduro är jätte dyra, särskilt på papper och sånt... vi ska nog hitta billigare. Domus har jag handlar band på tidigare. Ganska dyrt.. hoppas hitta billigare någonstanns. Får ha ögonen med oss!

• Paulinas

Längre upp i tråden skrev vi om att hon ville till IKEA på kvällen på måndag när vi är färdiga med vad vi ska inne i stan...

• Marie06

Cinderella ligger på Student gatan vid Gamla Stan alltså nära Järnvägsspåret.

• Marie06

Okej det har jag missat helt, klart jag hänger med....

• Marie06

Okej, jag köpte bara för att kunna testa lite. Metalltråd och annat också när jag ändå beställde.

• Paulinas

Cinderella låter ju bra! Ska vi ringa och boka tid eller ska vi bara titta lite? För min del är det ok att titta... får ju en uppfattning om vad som finns och prisläge..

Svar på tråden Kristianstad Brudarna!