• Gumsigos

Kristianstad Brudarna!

Här samlas alla Kristianstadsbrudar!

Här under tänkte vi att alla kunde stämma träffar och prata sånt som brudar gör!

Vill ni stämma träff, passa på här!

Ha det gott!

• Svar på tråden Kristianstad Brudarna!
  • Paulinas

12 sept är ju ganska snart.. om man jämför med när vi ska gifta oss :)

Min blivande svägerska frågade mig om vi skulle ha 20 och 25 års kalas ihopa då vi fyller år nästan samtidigt.. och det är i oktober 2006!! Det kallar jag god tid :) Då är jag ju fru och allting!

• Paulinas

Måndag är liiite bättre för mig, så om du kan båda dagar kan vi kanske ta måndag? Ska träffa en kompis ons em och hade varit skönt att slippa ändra dag med henne... Men det går ju om det behövs.

• Gumsigos

Nä de helt ok, det va bara mest så inte han tyckte ja försvann direkt när han fick semester... ;)

Hur sjuttsingen ska ja kunna gömma grejorna?? Tänkte bla på ljusstakar eller sånt, ska se vad de tar för ljuskronor. Finns inget i lokalen i dag, bara väggar, tak o golv. :) Ska fixa lite iskuber... eller man ska ta såna ispåsar?? Ska fylla en hel tunna med is... som man kan lägga drickan i

• Paulinas

Det låter ju jättetrevligt! Jag hjälper dig gärna om du vill det, det kan ju bli en del jobb med överraskningsfester... Hade du tänkt ha mat och så också?

Vad snällt, då kan vi kanske ta måndagen... ska vi säga 8.18 tåget?

• Gumsigos

ja gärna!

Ja kom precis på en sak...du fyller ju 25 samma da som ja blir 30!! Attans! :D

• Paulinas

Ja, det har du ju rätt i!! Helt otroligt att vi fyller samma dag! 28 oktober är ju en lördag det året, kul! Vi får tajma våra fester så att de inte krockar!

• Gumsigos

Ja jag tänkte mat me, men jag fixar det själv. Funderar på en lite kuvertavgift, nåt obetydligt, för ja tänkte ha ett band me om ja hittar nån, inte allt för dyr.

Det svåra e ju att göra allt i smyg.... hur f-n ska ja lyckas med det??

Nån som vill låna min gubbe, eller kidnappa honom i några dagar??!! :D:D

Så ja hinner me!

• Gumsigos

Ja det får vi göra! För du kommer väl! ;) Men ja ska ju ha min innan så det går nog bra, ska ju ha den ihop med bröllopsfesten!

Annars blir det party, party! Tror folk blir trötta på det... ;)

• Min-Ah

Sanna0806!

Jag fyller 32 år i höst (13 sept, född 1973), så då är vi lika gamla ungefär!

Vad kul att "höra" lite mer om dig!
    Min blivande svärmor har jobbat som dövtolk tidigare, innan hon öppnade tygaffären! Hennes föräldrar var båda döva!

Och katter bara ÄLSKAR jag! Har haft katt i drygt 15 år innan. Tyvärr finns hon inte mera i livet sedan, få se nu, 9 år tillbaka.
    Min mor är ruskigt pälsdjursallergisk och medicinerade sig igenom alla katt-åren. Men vi älskade ju alla lilla Lillemiss, så...

Är ju tyvärr svårt att ha katt igen nu, för då kan mamma inte komma till oss...Hon tycker ju det är skönt nu efteråt att slippa så mycket mediciner!

Lider av "kronisk katt-abstinens", he, he! Kommer gärna och kelar er kisse, om jag får!!
    Vore kul! Jag bor ju rätt nära er!

Vi har ju inte egna barn (ännu), men jag jobbar ju med barn, eftersom jag är musiklärare.
    Kommer väl när det kommer!

Ha det så bra!
    / Sofia

• Min-Ah

Angående 7 juli!

Jag vet ju inte exakt när jag blir klar hos frissan.
    Men det går ju bra att ni ses innan, så hör jag av mig när jag vet "läget"!

Gumsi och Marie - ni har ju mitt mobilnr också! (Står ju i mina mail, längst ner!)
    Marie - jag har ditt mobilnr (och hem).

Svar på tråden Kristianstad Brudarna!