Kristianstad Brudarna!
Här samlas alla Kristianstadsbrudar!
Här under tänkte vi att alla kunde stämma träffar och prata sånt som brudar gör!
Vill ni stämma träff, passa på här!
Ha det gott!
Här samlas alla Kristianstadsbrudar!
Här under tänkte vi att alla kunde stämma träffar och prata sånt som brudar gör!
Vill ni stämma träff, passa på här!
Ha det gott!
Vilken adress hittade du då Gumsigos?
klicka på denna länken så kommer du direkt in i butiken. Jag glömde det sist o såg bara första sidan :D
www.matton.se/&nav=new
Jag hittar gärna på massa nu de kommande 4 veckorna. älsklingen har ju semester så ja kan va barnledig! ;) Han går på semester, på fredag
Ja reser till Jougoslavien den 18 Juli och är iväg en vecka men innan dess ska vi väl kunna göra endel.
Tack Gumsigos.
Min-Ah
Hur räknade du ut hur mycket papper du behövde till allt?????
Vigselprogram, Inbjudninskort, Placeringskort, mm ???
Min-Ah
Du har möjligtvis inga bilder på inbjudningskorten och övriga trycksaker?
Hej på er!
Jag är rel. nyinflyttad till Yngsjö och letar efter presumtiva vänner att göra roliga saker med. Men när man har barn och heltidsjobb är det inte så lätt... Därför blev jag jätteglad när jag såg er lilla tråd.
Skulle gärna hoppa med och diskutera bröllop(och gärna även annat), ni är ju lika fixerade som jag , om jag får?
Vi gifter oss den 6 aug i Maglehems kyrka och ska ha fest i Åhus. Har väl fixat de stora sakerna men jag har nu förstått att vi har MASSOR kvar att göra. Börjar få lite lätt panik...
Förstår på era inlägg att ni ska sticka iväg till Malmö tillsammans, vilket blir svårt för mig. Men jag kanske kan få vara med om ni ska fika eller dylikt i Kristianstad?
//Sanna
Klart du är jättevälkommen. Vi har träffats några gånger nu men vi tycker det skulle bli jättekul om fler kom med.
Jag heter Marie och min blivande Daniel
vi gifter oss först av alla i gänget nämligen den 25 Maj 2006. Vi har inte börjat att planera riktigt på allvar eftersom jag redan bokat kyrka, festlokal och annat större.
Vi pratar allt när vi träffas barn, bröllop, släkten massor av snack blir det. Och kul har vi. :)
Oops! Då blir det jag som är först Bara fem veckor kvar...
Jag får rusa hem och börja planera på allvar...
Har ni bestämt någon mer träff som jag kanske kunde få vara med på?
//Sanna
På Fredag ska vi grilla här hos mig. Alla respektive ska träffas och snacka och eventuellt kommer några barn med. Du är välkommen. Den 7/7 Ska vi träffas och se en tjej hur hennes hår blev efter att ha gjort sin provuppsättning. Tider minns jag tyvärr inte någon annan som kommer ihåg???? Du är i allafall välkommen.