• Gumsigos

Kristianstad Brudarna!

Här samlas alla Kristianstadsbrudar!

Här under tänkte vi att alla kunde stämma träffar och prata sånt som brudar gör!

Vill ni stämma träff, passa på här!

Ha det gott!

• Svar på tråden Kristianstad Brudarna!
  • Gumsigos

Hej tjejer tack för senast!

Det var jättekul o träffa er och prata med nån om bröllopet och går i samma tankar som jag!

Jag ser redan fram emot nästa tillfälle!

/Jenny

• Marie06

Hoppas att vi kan få komma till Atelje MB det var en sådan rolig affär.

Tack själv för en trevlig fika stund.

• Gumsigos

Hallå du, det va inte länge du va inloggad?!! ;)

Mysigt o sitta o fika o smida planer o höra era funderingar. Skönt att kunna bolla lite. :)

Jag ringer MB i veckan, så kan ja plinga er sen. Ska bli spännande att kolla in deras butik, har aldrig varit där innan.

• Elfina

kan inte Gumsigos maila mig så kan vi byta nummer då det verkar som du håller lite i tåtarna här..
    arrasa@hotmail.com

• Marie06

Nej jag var tvungen att umgås med sambon innan jag började jobba. :)

Elfina vi saknade dig idag... Hoppas du kan komma nästa gång efter den 13 Juni eftersom du inte kunde den gången.

• Paulinas

Ah, nu hittade jag rätt tråd! Var inne i en gammal och skrev lite!

Ville bara säga att jag hade jätte trevligt i lördags och ser fram emot många fler diskussioner och träffar!

Vad snällt "Gumsigos" att du ringer MB, hade varit roligt att få prova klänning! Undra hur det känns första gången man ser sig själv i bröllopsklänning!?

Nä...nu ska jag jobba lite...

• Pepsie

Hej!
    Här är en Kristianstadsbrud till! Men bröllopet blir inte förrän 2 sept 2006. När gifter ni andra er?

• Paulinas

Hej!

Elfina gifter sig i sommar, vi andra våren/sommaren 2006. Så du är abslout välkommen i vår lilla "klubb"!

Hur långt har du kommit i planeringen?

• Pepsie

Hej!
    Har bara bokat lokalen för middagen. Men i huvet maler planeringen för fullt! Har så många ideer o frågor. Skulle kommit i lördags, men jag jobbade.

• Paulinas

Vi ska nog träffas snart igen, så du får komma då!!

Var ska ni ha middagen?

Svar på tråden Kristianstad Brudarna!