Kristianstad Brudarna!
Här samlas alla Kristianstadsbrudar!
Här under tänkte vi att alla kunde stämma träffar och prata sånt som brudar gör!
Vill ni stämma träff, passa på här!
Ha det gott!
Här samlas alla Kristianstadsbrudar!
Här under tänkte vi att alla kunde stämma träffar och prata sånt som brudar gör!
Vill ni stämma träff, passa på här!
Ha det gott!
Blir toppen! Var ses vi?
Duvanders e trevlig o man får plats några stycken runt samma bord, säkert inte lika mkt folk som det va i lördas.
Eller nån annan med annat tips?
Jag älskar Duvanders, det är min o m2b favvoställe. Brukar slinka in där på fredagar efter jobbet.
Alltså ja säger bara det!! Kan man inte gifta sig flera ggr så man kan ha flera olika klänningar??!!
Har så svårt att välja! Suck!
Alltså med samma gubbe typ samma da?!
Du kan ju alltid byta om under kvällen
Gumsigos: Jag håller med! I ena sekunden vill jag ha en enkel elegant klänning, i nästa vill jag ha en prinsessdröm! Ska bli kul att prova och se vad man passar i, då kanske man inte blir lika velig!
Vad bra att alla verkar kunna torsdagen 2 juni kl 16.30. Vi kan väl ta Duvanders! Men borde kanske träffas någon annanstanns...
Mmm precis så känner jag mig!!Vill både ha enkelt o prinsess. Enda saken som jag e överens med mig själv om är att tanten ska tappa hakan! ja det e klart älsklingen me!!! :D:D:D
Har ni förresten varit inne på La Sposas hemsida? Där fanns endel fint, har inte hunnit kolla runt riktigt, men det ja såg va fint.
Gå in här: www.lasposaideale.it/
Hoppas ni är bra på italienska :D men det går att leta sig fram ändå :D
Det beror ju på var ni vill parkera, vi kan ju ses på hörnan Domus/Cosmorama eller stora torg. Gamla Frimus (vad det nu heter). Kvittar mig. Ett annat fik e ju de på hörnan vid Domus. Va det bagels eller va hette det?
Parkeringar finns det gott om. Annars får man väl ta cyklen.
Jag röstar för att träffas utanför Duvanders.
Gumsigos: Hur gick intervjun idag ?
Vill bara förmedla till er alla att idag är det 366 dagar kvar. :)