• Gumsigos

Kristianstad Brudarna!

Här samlas alla Kristianstadsbrudar!

Här under tänkte vi att alla kunde stämma träffar och prata sånt som brudar gör!

Vill ni stämma träff, passa på här!

Ha det gott!

• Svar på tråden Kristianstad Brudarna!
  • Paulinas

ja, utanför duvanders blir bra!

Ja Marie06, imorgon har ni årsdag men på fel håll så att säga! :) Ska ni göra något särskilt då? Jag har köpt en bok med kärleksdikter som jag tänkte ge till min älskling exakt året innan det smäller... Vi måste med andra fatta ett beslut omgående när det gäller datum så att han kan få min lilla present! :)

• Paulinas

Gumsigos, oavsett vilken klänning du väljer så kommer du att vara jätte vacker och det kommer alla att tycka!!

• Marie06

Paulinas

Oj så långt har jag inte tänkt,det var ju en bra ide. Vi kan tyvärr inte göra så mycket eftersom jag jobbar från 9-22 imorgon är rätt trött sen men en present kan han ju få. :)

• Gumsigos

Marie06: Nja ja vet inte, känns inte som om det blir ja ialla fall. Vet inte, kändes som att ja hade förlite erfarenhet.

Bland annat, + att mina referenser inom äldre omsorgen ligger en bit iväg o antingen har slutat eller inte kommer i håg mig...

Hon ska höra av sig som det brukar heta...

Hade hon bara sagt ja så hade hela livet vänts till nåt positivt för engångs skull...

Usch nu lät ja så där jättedeppig...:(

• Marie06

Ses vi utanför Duvanders på Torsdag? :)

• Paulinas

Gomorron tjejer!
    Det var ett tag sedan, har haft mycket på sistone, men det är klart att vi ses på torsdag 16.30! Ska bli skoj!

Gumsigos, så du har varit på anställningsintervju, vad spännande. Har du hört något än? Även om det inte kändes bra så behöver det ju inte innebära att det i verkligheten inte gick strålande! Och om det nu inte blir något så se det som en erfarenhet i sig, man lär sig mycket vid varje anställningsintervju och vet vad man ska och inte ska säga nästa gång!

Marie06: Mindre än ett år kvar!! Känner du stressen komma? :)

• Gumsigos

Hej Paulinas!

Det va ett tag sen ja va inne, här har varit lite upp o ner, o vi va o festa i Lund i helgen så ja har inte hunnit! :D

Njaä det kändes väl inte riktigt bra men å andra sidan när det har känts bra o man varit säker på att få jobbet har det blivit tvärtom, så vem vet. ;)

Men hänger inte läpp för det, ja har sökt annat som ja hoppas på så vi får se. Ni får hålla tummarna! Måste ju hitta nåt nu när vi ska till kyrkan, men det blir nog billigare. Vi (eller jag) funderar bara på att ta de allra närmaste o ha en redig fest ett tag efter istället. ;) Jag blir ju gammal nästa år!:D:D

• Gumsigos

Självklart ja kommer dit! (Om ja hinner!! :S)

Blir något körigt den dan, ALLT händer! :)

Först ska sonen träffa nya klassen, på morronen, sen hinner vi väl pausa lite sen ska vi träffas o snacka massa Bröllop!:D

Sen på kvällen ska dottern grilla korv med nya klassen. Båda kommer i nya klasser till hösten o ska träffa dem JUST på torsda ;)

Körigt men kul!

• Marie06

Jag får panik av att veta jag skall bli tvingad att lyfta luren och ringa runt. Hatar verkligen att behöva ringa.

Jag vill verkligen göra allt idag.Men en annan del av mig bromsar mig och tycker jag skall vänta med allt.

Usch jag får magsår av att tänka på allt som skall göras.

• Paulinas

Marie06

Jag känner verkligen igen mig i det du säger!! Ibland känner jag lite panik och tycker att det är lika bra att fixa allt men sen är det något i mig som säger "vänta". Jag vill inte planera så långt i förväg så att man hinner ändra sig på detaljerna och samtidigt är jag rädd för att överplanera så att jag ska bli besviken på bröllopsdagen om något går fel.. Svår balansgång!

(jag hatar också att ringa runt, det sätter jag pojkvännen på...)

Svar på tråden Kristianstad Brudarna!