• Gumsigos

Kristianstad Brudarna!

Här samlas alla Kristianstadsbrudar!

Här under tänkte vi att alla kunde stämma träffar och prata sånt som brudar gör!

Vill ni stämma träff, passa på här!

Ha det gott!

• Svar på tråden Kristianstad Brudarna!
  • Pepsie

Vi ska vara på Tomarps gårdshotell. Har inte fått exakt kuvertpris där, då det är mer än ett år kvar, men i år ligger det på mellan 500-600 kr. Vi blir inte så många på middagen, ca 20 st, så priset spelar inte så stor roll!

• Gumsigos

Hej Pepsie!

Välkommen till gänget! Skönt att det är mer än jag som gifter sig "sent". ;)

Vi ska gifta oss i Ystad den 26 augusti. Men jag hänger på er eftersom jag kommer från Tollarp. :D

Om du ger mig din mailadress så kan jag maila när jag fått tider o så från MB:s.

Vi ska dit den 13:e, (får vi hoppas) o prova klänningar!!

Ska bli spännande, fast man kommer väl o svimma när man ser sig själv i spegeln med BRUDklänning på!! :D:D

• Gumsigos

Så nu har jag ringt!

Det blev tight den 13:e. Ni som vill hänga med hör av er till mig snarast. Vi kunde dock inte vara för många, eftersom vi kommer så sent.Tar tid o prova klänningar! ;):D

Den 20:e juni blev det nya datumet kl 16.30.

tjopppsan@hotmail.com

• Marie06

Är det bokar på MB då den 20 eller ?

Skall vi träffas den 13 ändå eller?

Jag hänger på den 20.

• Paulinas

Vad bra att du har ringt och frågat! Den 20:e passar mig utmärkt, så jag följer gärna med!

Angående den 13:e, jag tycker nog att vi kan träffas då också eller åtminstone att vi kan ses en gång innan den 20:e! Länge tills dess ju!

Jag kan de flesta helger och dagar efter kl 16, så jag tycker att vi kan ta en träff till snart! Mycket att prata om!!

• Paulinas

Såg precis att den 13:e måste jag jobba sent så den dagen är inte så bra för mig, men vi kan väl ta en annan!

• Elfina

jag är så nyfiken på alla, vilka ni är o om jag vet vilka ni är sen tidigare..

• Gumsigos

Hej Elfina

Här e en Tollarpstjej som ska gifta sig i Ystad ;)

Längtar till havet varje sommar o känns så naturligt för en gammal Trelleborgare att komma "hem" o gifta sig :D

Men jag hänger på träffarna i Kristianstad i alla fall :D De e så kul att träffa andar stolliga brudar o bolla ideer o annat.

Kan vi inte gå på tårtprovar-dag också, tjejer?? Hade varit kul o prova, för att inte säga Smaskens??!! :D

• Gumsigos

När ska vi ha nästa träff?

Vilken dag kan ni? Jag kan ta vilken dag som efter 16!

Längtar redan till nästa!!

Svar på tråden Kristianstad Brudarna!