Kristianstad Brudarna!
Här samlas alla Kristianstadsbrudar!
Här under tänkte vi att alla kunde stämma träffar och prata sånt som brudar gör!
Vill ni stämma träff, passa på här!
Ha det gott!
Här samlas alla Kristianstadsbrudar!
Här under tänkte vi att alla kunde stämma träffar och prata sånt som brudar gör!
Vill ni stämma träff, passa på här!
Ha det gott!
Och när vi åker till MB tänkte vi sammåka så du kan säkert få plats i bilen.
:( Jag kan inte på torsdagen, stor grej på jobbet som jag inte kan komma ifrån. Jag som så gärna ville vara med!
Kan vi inte ta det på måndagen den veckan (6 juni) eller kanske torsdagen veckan innan (2 juni) Eller kanske rent av lördagen den 4:e? *hoppas*
Jag kan Torsdagen 2 Juni, 6 Juni eller den 4 Juni. Så du prickade in precis mina lediga dagar Paulina. Har du tjuvtittat i min almenacka
Bestäm ni så kommer jag.
Gumsigos
Tack för Vigselprogrammet. Alltd bra att se hur andra löst det jag har visserligen mitt klart i huvudet men man kanske har missat något.
Marie du har fått mail! ;)
Eftersom Marie06 och jag kan samma dagar så får vi väl vänta och se vilken av dem dagarna som passar er andra!!
Det kan vara svårt att hitta gemensamma lediga stunder...
Jag rättar mig efter era dar. :)
Jag kan efter 14.15 den 2 juni och hela dan den 4 juni.
hmm, då får vi se om vi får ihop det!
Jennie (med ie) kunde torsdagar efter kl 16. Jag, marie06 och gumsigos kan då också. Pepsie kan torsdagen 2 juni efter 14.15...
Ska vi säga torsdagen 2 juni kl 16.30? Då borde alla kunna.. Om inte så skrik till så får vi hitta en annan dag!
Blir jättebra!