Kristianstad Brudarna!
Här samlas alla Kristianstadsbrudar!
Här under tänkte vi att alla kunde stämma träffar och prata sånt som brudar gör!
Vill ni stämma träff, passa på här!
Ha det gott!
Här samlas alla Kristianstadsbrudar!
Här under tänkte vi att alla kunde stämma träffar och prata sånt som brudar gör!
Vill ni stämma träff, passa på här!
Ha det gott!
Hej, all Kristianstadsbrudar!
Oj, vad många som skall gifta sign här i Kristianstadstrakten!
Gifter mig 23/7.
Hittade inte den här länken förrän nu!
Ni verkar ju känna varandra alla redan...
Hoppas allt går bra med planeringen!
Ha det bra!
/ Sofia
Tackar själv.
Ser fram emot nästa träff.
Hej tjejer!
Har varit lite passiv ett par dagar på BT (mycket att göra och dessutom sjuk..) Men tack för senast, mycket trevligt! Ska bli kul den 14:e! Och sen nästa gång så är det ju bröllopsklänningsdags... spännande!
Hej Tjejer
Provade två klänningar idag i Malmö. Det var jättekul....
Va kul!!
Här har det me hänt lite! Har bokat kyrkan!! Så nu är det spikat, vi gifter oss den 1 juli, 2006 kl 1600 :):):)
Äntligen händer det nåt! O så har ja köpt prov till inbjudningarna, inte rätt färg men ja kan i alla fall se hur det ska se ut :):)
Sen har ja kollat va buketten kommer att kosta på ett ungefär...så kollade vi lite på hans kläder igår...
så lite börjar det ju röra sig här o pirrigt värre i magen :D:D:D
Längtar till dagen BT! Vi ses!
Oj oj oj oj !!! Jag trodde träffen var i morgon och skulle bara kolla läget vilken tid det var som gällde :O( :o( :o( :0( :O(
Har ni bestämt något nytt datum när ni/vi ska ut och fika igen ? Har ingen lust att hänga med och prova kläningar även om det var jättekul på M.B för de hade väldigt mycket att välja mellan !!!
Vi hörs snart igen
Kramiz Jennie
hej hej. idag provade jag min klänning o den är nästan färdig. den blev så himla fin. Hade själv ritat den o idag motsvarade den alla mina förväntningar. Jag kände mig som en älva. Glöm inte bort mig helgen innan 9.e Juli. Vore kul med en liten Bt-träff då.
Kram, sara
Jag tänkte också köpa prov till inbjudan men jag kommer aldrig in till stan. Jag jobbar nästan hela tiden och när jag är ledig vill man ta det lugnt....
Ska försöka ta en tur på stan på Lördag...
Hej Sara
Vi kan väl trycka in oss på en BT träff, eller hur?! Vem har sytt upp din klänning? Har du bild?? :)
Jag passade på när ja va i Ronneby o köpa prover.
Hej Gumsi>>
Min kille jobbade på en privatteater här i sthlm i höstas o i våras o sömmaren där syr upp hela min klänning o min m2b kostym för 5000:- vi har verkligen flyt. Tyvärr har jag ingen bild.
Är det ngn i kristianstad som syr upp din klänning?
Vilken kyrka har du bokat förresten??
Kram