• Gumsigos

Kristianstad Brudarna!

Här samlas alla Kristianstadsbrudar!

Här under tänkte vi att alla kunde stämma träffar och prata sånt som brudar gör!

Vill ni stämma träff, passa på här!

Ha det gott!

• Svar på tråden Kristianstad Brudarna!
  • Gumsigos

Hej tjejer tack för senast!

Det var jättekul o träffa er och prata med nån om bröllopet och går i samma tankar som jag!

Jag ser redan fram emot nästa tillfälle!

/Jenny

• Gumsigos

Hallå du, det va inte länge du va inloggad?!! ;)

Mysigt o sitta o fika o smida planer o höra era funderingar. Skönt att kunna bolla lite. :)

Jag ringer MB i veckan, så kan ja plinga er sen. Ska bli spännande att kolla in deras butik, har aldrig varit där innan.

• Gumsigos

Hej Pepsie!

Välkommen till gänget! Skönt att det är mer än jag som gifter sig "sent". ;)

Vi ska gifta oss i Ystad den 26 augusti. Men jag hänger på er eftersom jag kommer från Tollarp. :D

Om du ger mig din mailadress så kan jag maila när jag fått tider o så från MB:s.

Vi ska dit den 13:e, (får vi hoppas) o prova klänningar!!

Ska bli spännande, fast man kommer väl o svimma när man ser sig själv i spegeln med BRUDklänning på!! :D:D

• Gumsigos

Så nu har jag ringt!

Det blev tight den 13:e. Ni som vill hänga med hör av er till mig snarast. Vi kunde dock inte vara för många, eftersom vi kommer så sent.Tar tid o prova klänningar! ;):D

Den 20:e juni blev det nya datumet kl 16.30.

tjopppsan@hotmail.com

• Gumsigos

Hej Elfina

Här e en Tollarpstjej som ska gifta sig i Ystad ;)

Längtar till havet varje sommar o känns så naturligt för en gammal Trelleborgare att komma "hem" o gifta sig :D

Men jag hänger på träffarna i Kristianstad i alla fall :D De e så kul att träffa andar stolliga brudar o bolla ideer o annat.

Kan vi inte gå på tårtprovar-dag också, tjejer?? Hade varit kul o prova, för att inte säga Smaskens??!! :D

• Gumsigos

När ska vi ha nästa träff?

Vilken dag kan ni? Jag kan ta vilken dag som efter 16!

Längtar redan till nästa!!

• Gumsigos

Så Marie nu har ja skickat, sorry att det to tid, va ute o klippte gräset ;)

Åh va skönt o skryta lite ;) ja har varit nyttig ida!

• Gumsigos

Funkar bra för mig. Ni kan bestämma vilken dag så fixar ja så ja kan komma.

:)

• Gumsigos

Självklart får du va me,Jennie med ie!

Vad sägs om torsdan vecka 23?

/Jenny=Gumsigos

Svar på tråden Kristianstad Brudarna!