• Gumsigos

Kristianstad Brudarna!

Ja Min-Ah hur går det med klänningen? Har de börjat med den? Hur ser den ut, va e det för modell??

• Gumsigos

Gör kortet som du vill ha det o se sen hur det känns.

Jag ska nog börja på mina snart. Jag tror att vi kommer att köra med den färgen jag köpte i Ronneby, om jag inte hittar annat.

Sen ska jag se om jag hittar nåt bra papper till vattenfärg. Ska börja med att måla det, så kan jag ta korten sen.

• Gumsigos

Mmmm vi håller tummarna! Det e ju faktiskt 1 hel månad kvar... så e hon van vid att sy så hinner hon. De e ja säker på!!

:)

• Gumsigos

Vakna med ett ryck och satte mig käpprakt i sängen, klockan va 4.30

"herregud som du ser ut"

Sonen hade kommit fram till mig, samma dag som vi skulle gifta sig. I klädd vit skjorta och svarta finbyxor och slips, alldeles nerblodad och trasig i mun och ansikte!!:o

Kan tillägga att den blivande maken vaknade till av mitt "Herregud" o bara "lugn, det va en dröm"

Han e för go, men ja börjar nog få bröllopsnoja/panik, ja me! :D

• Gumsigos

Hej Paulinas!

Jag ska hojta, måste bara kolla så att lönen kommit först! Annars gaur det ju ente o shoppa! :D

• Gumsigos

Paulinas: Jag tänker nog som du, letar febrilt efter min kjol utan resultat. Kollar samtidigt runt efter en liknande och planerar att sy upp den.

Nixa har alla modeller kvar, läste jag på deras hemsida. Så livet kan jag ta det lugnt med.

Jag känner nog att jag har bestämt mig för den och lagt det letandet på hyllan, bara ja kan hitta en kjol som den!

Råkade lägga ditt brev med alla butikstipsen i papperskorgen, kan du ge mig de igen? Pleeeease! :)

Om du vill kan vi ses i em kommer in ca 1340. Var bara beredd på en bunke ungar ;)

Ska gå bort till konstnärscentrum o se vad de har. Ska ju leka konstnär på inbjudningskorten. Tänkte ha samma motiv på gästboken och albumet:D

• Gumsigos

Vilken klänning är din Marie?

• Gumsigos

Om jag varit dig så hade jag väntat, delvis därför ja me väntar. Jag SKA börja träna, få lite muskler både här o där. (om jag bara får loss tummarna :D)

Klänningen e super fin!!

Ska gå in på Konins sida o se om ja hittar en liknande...

E ni sugna på att ta en sväng på stan i da så hoppar ja av bussen vid MC trappan ca 1340, tvåan.

• Gumsigos

glad midsommar

önskar

gumsigosfamiljen!!

var rädda om er!
    kramisar!

• Gumsigos

Töser nu behöver jag er hjälp!

Paulinas och Marie6, ni som såg kjolen, kan det va denna som jag prova?? Just nu känns det som om jag börjar tappa minnet ;)

www.elizabeth.com.pl/

Kolla första kollektionen på art nr 1371T, kan det vara den fast i vitt?? Den ser ju inte ut att ha släp men ändå??

Svar på tråden Kristianstad Brudarna!