• Gumsigos

Kristianstad Brudarna!

Ok då har det löst sig då, va bra!

Nä eller jo, ja har ju hittat toppen men inte kjolen. Ringde dit i går, o de sa att där skulle va en hemsida. Designern heter ju Elisabeth Konin, men ja hittar inte den...:(

Men ja har bestämt mig för den, det viktigaste e att ja fixar kjolen, för Nixa har alltid kvar sina modeller, läste ja på deras hemsida.

• Gumsigos

Vad kosta klänningen hos MBs?

• Gumsigos

Hoppas, Hoppas!! Jag ska genast gå in o kolla!

• Gumsigos

Hej igen

Det verkar vara rätt designer men hittar inte min klänning :( ja får väl ringa MB:s igen. Vill ju så gärna hitta min så ja kan visa honom och kolla på den igen!

:(

• Gumsigos

Mmmm det du! ;)

Ingen aning, tror jag gjorde det när jag blev medlem. Trodde man kunde ändra det bland inställningarna, men hittade inte det...ska leta vidare.

• Gumsigos

Vem e den Levin?? Jag bor nästan granne med en! :)

• Gumsigos

mmm kanske... :D ingen aning :)

men grannen heter Henrik, en gammal skolkompis till mig. Tror han kommer från Horsaröd eller nåt sånt.

• Gumsigos

Vad kul!!! Det måste du visa den förste!

Jag längtar till nästa träff! Förresten vad ska du hitta på de närmsta darna? Jag tänkte inte till stan o shoppa lite kort. Har ju presentkort på Gallerix...

Guuuud jag håller på att få nippran! Jag går o längtar tills vi ska ha den där middan så vi kan få berätta för våra tärnpar och värdparen!!! Hjälp!!

Nä nu får ja göra riktigt mycket te så ja kan lugna ner mig lite....

• Gumsigos

Nu ble de fel, hör ni, ja börjar ju bli redigt bröllopsnojjig.:D:D

Jag mena naturligtvis att ja skulle in till stan! :o o gå på Gallerix....

Svar på tråden Kristianstad Brudarna!