Kristianstad Brudarna!
Här samlas alla Kristianstadsbrudar!
Här under tänkte vi att alla kunde stämma träffar och prata sånt som brudar gör!
Vill ni stämma träff, passa på här!
Ha det gott!
Här samlas alla Kristianstadsbrudar!
Här under tänkte vi att alla kunde stämma träffar och prata sånt som brudar gör!
Vill ni stämma träff, passa på här!
Ha det gott!
Såg Paulinas att du skrev på en annan sida om Svenskt Papper som skulle kunna köpas i MAlmö vet du var och är det någon affär vi ska gå till?
Sorry Gumsigos.
Kassler är ju bra mat, potatissallad
JAg hade nog skrivit att drickat kostar si och så mycket typ 30 kr eller nåt.
Marie,
priserna är ju helt ok! Tror du provsminkning ingår?
Gumsigos,
Jag hade kört utan förädrar på själva festen.
När det gäller mat tycker jag det är gott och enkelt att göra lite olika pajer och sen bara sallad till. Eller typ en italiensk buffé med parmaskinka, sparris, mossarela och tomat, meloner etc... men det är ju betydligt mer jobb och lite dyrare (särskilt om man är 40pers)
Dricka hade jag nog gjort så att jag bjudit på bål (med alkohol i) när folk kommit men i övrigt får gäster stå för alkoholhaltig dricka själv... Beror ju lite på stuken på festen, men tror det funkar.
Mmm glömde säga att ja tar en "kuvertavgift" på 40kr. Vilket de ja pratat med godkänt. De tycker bara att det ska bli kul med festen.
jag var inne på svenskt pappers hemsida, men de har inte butik i malmö (bara göteborg och stockholm). Jag hittade det inte på eniro heller...
Synd, annars hade det ju också varit en bra affär.
Som det ser ut nu så blir det bara matton och format som är "riktiga" pappersaffärer. Tror faktiskt inte att det finns fler..
Undrar om de har art nr i affären så man kan beställa sen på nätet.
Gumsigos,
40 kr är ju helt ok!
Jag tycker nästan att det är smidigare att själv ta med sig dricka istället för att "köpa" den av er i en bar med priser, även om det är till självkostnadspris. Ni slipper ligga ute med pengarna och få en massa över och folk kan dricka det de gillar!
Jag tror nog att man kan prata med dem i affären och be dem skriva ner de produkter man är intresserad av så att man kan beställa via nätet sen...
Men de tror väl vi är knäppa om vi säger att vi inte ska gifta oss förrän nästa sommar!! Kanske bäst att hålla inne på den informationen!
Jag ska Maila dem så får vi se vad dem svarar.
Alltså Ren Hud nu menar jag.