• Gumsigos

Kristianstad Brudarna!

Här samlas alla Kristianstadsbrudar!

Här under tänkte vi att alla kunde stämma träffar och prata sånt som brudar gör!

Vill ni stämma träff, passa på här!

Ha det gott!

• Svar på tråden Kristianstad Brudarna!
  • Marie06

Ja du skulle hört mig igår jag lätt som en mamma som såger till sin tre åring va nu snäll mot Klas :::::))))))

Jag köpte roser för två veckor sedan och gjorde ett test men jag kunde ju inte fota det och sen var rosorna för stora så jag ska testa med mindre.

Korten har jag inte börjat med väntar tills vi ska ha pysseldag. Daniel vissade mig dock hur man kunde fuska med guldbokstäver på framsidan. Du får se ikväll och säga vad du tycker.

• Gumsigos

HAHAHA va sa han då?? *asg* :D:D

Men ja kan ju erkänna han e ju lite tillbakadragen o kollar in läget till en början :)

Ja e så glaaa att vi äntligen skaffat minne till min kamera! Nu slipper ja springa in o tömma var 10e minut. Vi hade bara 11 bilder innan, nu har ja över 350! Nu e det bara batteriet som kan ta slut :D

• Gumsigos

Det lät ungefär som om du klappade honom på huvet me :)

• Sanna0806

Gumsigos,
    Var lärare förut, då hade man det bra! Numera jobbar jag inom landstinget, 100% och fem veckors semester, inte lätt för en som haft sommarlov, jullov, sportlov...

Sambon har jobbat 70% så det är han som hämtat Anton som snart är två år på dagis. Tja, så jag kommer hem fem, sex och då är det ju vardagsgöromålen som ska klaras av. Det kanske låter futtigt, men jag har svårt att få det att gå ihop, även om jag har en man som fixar mycket mer än vad jag gör.
    Vi funderar på att jag ska gå ner i tjänst eftersom sambon ev har fått 100%tjänst, och det känns faktiskt skönt att kunna få lite mer kvalitetstid med Anton. Tyvärr så styr ju ekonomin lite också...

Har tidigare bara haft jobbmail och den vill jag inte lägga ut här. Men jag har skaffat mig en egen! sannak_08@hotmail.com
    Den kan jag ju även kolla på semestern.

• Gumsigos

Hej igen Sanna, förstår hur det känns. Det va samma sak här när ja pluggade o jobbade. Tiden räckte aldrig till. Huset var upp o ner o det enda man gjorde när man va ledig var att städa.

Det tar mig mer än en dag o städa huset, men bara några timmar att få det tillstökat av barn o sambo! Ibland känner man sig som en städmaskin, man gör inte annat.
    Jag brukar städa fredagar, sen e barnen hemma under helgen, o sen får jag börja om på måndan, för då ser det ut som kriget igen :)

Mina är nu 6½ och snart 9år. Så de börjar ju så smått att lära sig att plocka undan efter sig men dock efter mycket tragg. :(

• Gumsigos

Förresten U've got mail! ;)

• Sanna0806

Gumsigos,
    även du har fått mail!!!

• Sanna0806

SEMESTER!!!!
    Nu sticker jag snart iväg och hämtar min bil på servicen, det blir en dy historia

Men sedan är det ledigt i en vecka, bästa vännen med familj (inkl häst )kommer och hälsar på en vecka och det ska bli helt underbart! Så nu måste jag verkligen städa ikväll, våra stenar får vänta en vecka.

Men jag ska provbaka bröllopstårtan i kväll, är mycket spänd över resultatet eftersom det är ett egenkomponerat recept= kan bli precis hur som helst.

Loggar säkert in mig i veckan och ser hur ni har det

Ha en jätteskön helg och så himla roligt på måndag! Hoppas ni hittar exakt det ni vill ha.

PÅ återseende!
    //Sanna

Svar på tråden Kristianstad Brudarna!