• Gumsigos

Kristianstad Brudarna!

Här samlas alla Kristianstadsbrudar!

Här under tänkte vi att alla kunde stämma träffar och prata sånt som brudar gör!

Vill ni stämma träff, passa på här!

Ha det gott!

• Svar på tråden Kristianstad Brudarna!
  • Min-Ah

Elfina!
    Låter jättefint & romantiskt med stället för vigseln!!
    Vet nog inte exakt vilket som är Norretullsgården...

Marie/Gumsi!
    Jag har kollat in kartan i telekatalogen, så jag vet ungefär var du bor! Löser sig säkert!
    gumsigos har ju varit hos dig, så hon känner säkert igen sig när vi kommer dit!

Vi ses snart!
    Skall bara käka lite och få på några paltor!

Tror jag har fått till en OK variant av tiara nu! Tar med den å visar er!

• Paulinas

Hej tjejer!

det är jobbigt att ha semester... kom precis hem från Helsingborg/Helsingör.. tredje dagen på rad som jag är iväg. Har dock haft tre härliga dagar!

Vad roligt att höra att du gått vidare Gumsigos när det gäller jobb. Har en känsla av att det kommer att gå bra för dig denna gången! Hafr iallafall hållt tummarna.

Hoppas att ni har trevligt på er sminkkväll, sånt är alltid spännande!

Elfina.. tänk att det bara är ett par dagar kvar, det måste kännas speciellt! Du kommer säkert att få en underbar dag.

Och du Min-ah måste väl också börja få lite nerver! Måste vara en särskild känsla när det är så nära... Ska bli kul att se hur fin du blir i håret imorgon.

• Paulinas

Jag har suttit lite med mina inbjudningskort, är nöjd med korten jag köpt (både färg och struktur :) )men är lite osäker på hur jag ska dekorera dem...

Kanske blir det inte så snyggt med tre rutor... ska prova lite andra idéer också...man har ju god tid på sig!

Känns ert fortfarande bra?

• Paulinas

Vi var förresten inne i en brudklänningsaffär i Helsingborg idag! Provade inget men mamma ville bara in och titta lite. En jätte trevlig dam om hade affären. Hjälpsam och visade lite kataloger och diskuterade lite. Hon hade dock inte särskilt många klänningar hemma... men det räcker ju med en: den perfekta! :)

JAg tänkte boka en tid och åka dit och prova en dag.. roligt att testa mer än ett ställe.

Damen i affären sa också att hon tyckte att jag skulle köpa klänning så fort som möjligt. Affärer får inte in fler klänningar förrän i januari så om jag inte handlar snart så tar de kanske slut. Om jag hittar en bland de nya i januari så är det inte säkert att de hinner få hem klänningen (om de inte har rätt stl i affären) för det brukar ta 6 månader.. hmm.. något att tänka på!

• Paulinas

Det känns dock skrämmande att köpa klänning nu! Mycket kan hända på 11 månader... min smak kan till exempel ändras ett antal gånger!

• Paulinas

Om vi inte hörs innan så ses vi 10.30på darins imorgon. Ska bli skoj att ses igen!

• Gumsigos

Hej Paulinas, gubben blev nöjd med våra kort så ja kommer att köra på med dem när jag fixat färgen till motivkorten.

Ingen ångest här inte ;)

Förresten så lyckades ja nog lura bort vännen, tror inte att han anat nåt. Känns inte som om han kollat BT heller. Har gömt grejorna nu. Hoppas, hoppas!

Det ska bli så kul att se hans min!

• Gumsigos

Tack för fikat Marie, ja lärde mig lite idag ;)

• Gumsigos

Vill påminna alla om träffen i dag på Darins! Vi träffas 10,30 o snackar sånt som bara brudar kan :D

Hade varit så roligt om ni andra med hade velat och kunnat komma!

Vi ses!

• Marie06

Tack för idag och igår....

Jag och Paulinas kom på att vi inte bokat någon ny dag att träffas så vi får väl se om vi hittar en ny dag...

Snart kör jag till Landön och badar och solar, ska bli jätteskönt i denna varmen.

Ha en bra dag och kväll...

Svar på tråden Kristianstad Brudarna!