• Gumsigos

Kristianstad Brudarna!

Här samlas alla Kristianstadsbrudar!

Här under tänkte vi att alla kunde stämma träffar och prata sånt som brudar gör!

Vill ni stämma träff, passa på här!

Ha det gott!

• Svar på tråden Kristianstad Brudarna!
  • Gumsigos

va kul marie, passa på o kolla det där med dansen o så ;)

• Marie06

Tack för länken den var riktigt intressant med många goda recept även till vardags.

Skulle vilja kolla porselin också men jag tror inte det är uppskattat att jag dönar in i köket och kollar när dem har fest...

• Gumsigos

Man kan kanske höra sig för lite smidigt. :)

Sitter här o börjar känna av halsen, hoppas bara att det inte blir nåt av det, säkert Elfina som varit i farten ;)

Hittade en ny sida där man kan få uppsytt. Så nu går jag o velar igen. :) men men, tänkte jag skulle börja rita mönstret idag. Himla sugen på att börja provsy den!

• Gumsigos

Nu börjar jag riktigt längta till dagen D!

Tänk er...

Min klänning, jag går i den med barnen framför mig och tärnorna bakom, uppför altargången och ser bara honom där han står längst upp och väntar på mig, tillsammans med marskalkerna/bestmennen.

Vi säger våra löften, jag sjunger nånting fint för honom (om jag vågar)vi byter ringar o lite till...

Sen ser jag hur vi går ut tillsammans, och där ute väntar alla våra vänner på oss, ja vänder mig om o kastar brudbuketten.

Sen går vi allesammans till restaurangen och skålar o äter en underbar midda. Efter middan festar vi loss till Hey baberibba!! :D

Gud vad jag längtar!!

• Marie06

Låter helt underbart, men sen längtar du även att se Klas min när alla ropar Grattis i September.

Räkna med att vi kommer att finnas i Kyrkan om vi hunnit hem från bröllopsresan då.

• clinan

Helt OT men eftersom ni kallar er kristianstads brudarna så chansar jag på att ni vet.

Är affärerna i kristianstad öppna idag? Hur länge??

• Marie06

Dem stänger kl 14. Åhlens har öppet imorgon om det hjälper... :)

• Marie06

Vart har alla tagit vägen???

Svar på tråden Kristianstad Brudarna!