Kristianstad Brudarna!
Här samlas alla Kristianstadsbrudar!
Här under tänkte vi att alla kunde stämma träffar och prata sånt som brudar gör!
Vill ni stämma träff, passa på här!
Ha det gott!
Här samlas alla Kristianstadsbrudar!
Här under tänkte vi att alla kunde stämma träffar och prata sånt som brudar gör!
Vill ni stämma träff, passa på här!
Ha det gott!
Här har du en kruka! :D:D men föredrar trots det havet.
Fick reda på att jag inte fick jobbet trots allt men han verkar ha nåt annat på G, men jag fick en rolig kommentar. "de gillade dig skarpt och din personlighet"
Kul! Jag saknade SAP, vilket den andra tjejen hade. Synd. Nu verkar det som om det finns nåt i Helsingborg. Finns det inget närmre så får jag ta det. Alltid nåt, men det beror ju på arbetsvillkoren.
Ha det så bra!
Hej då Macken,
vi ses i morrn! ;)
Gumsigos
Vad synd, men det är bara att spotta i nävarna och ta nya tag. Ge inte upp.
Ska du på intervju i Helsingborg istället nu då?
Vad har Lavendar för hemsida adress?
Gumsigos!
Vad synd att du inte fick jobbet!
Men, som Marie säger - nya tag, bara!
Hoppas din förkylning är bättre nu!
Jag hör också till "badkrukorna"!
Vill i princip ha diskvattenvarmt vatten om jag skall våga mig i!!
Men folk säger ju att det faktiskt är ganska så hyfsad vattentemp nu, så vi får väl se...
Skall till IKEA för bröllopets skull, mest. Men passar naturligtvis på att köpa lite annat behövligt med (glödlampor, batterier mm) och så ett par saker till blivande svägerskan.
Har kollat festlokalen idag och hur vi skall ställa borden osv. Har även bestämt vem som skall köpa vad osv i matväg.
Blir säkert jättebra i slutänden!
På onsdag träffar vi, som sagt, prästen.
Små steg närmre målet för varje dag!
Vet tyvärr ej om jag hinner in till stan imorgon... Är ju en hel del kvar att joxa med! Vi får se hur det blir!
Puh!
Hoppas jag hinner med allt och inget glömmer!
Ha det så bra, alla!
Hej Min-ah
Jag ska också till IKEA och köpa till bröllopet men jag väntar nog till November eller något sådant. Ska köpa ljusstakar (du vet vilka). Du får inte stressa ihjäl dig nu för att hinna till oss imorgon, risken är att det händer något och det vill vi inte.
Själv håller jag på att leta efter en fin klänning till bra pris, den jag hittat är ju jättefin men frågan är om den är värd 7429 kr för en kväll. Jag vet inte.
Jag har ju gott om tid på mig.
Fick pris på Häst och VAgn idag också tack vare Gumsigos 3000 kr ska det kosta.
Pengarna bara springer iväg. Om jag kunde hitta en fin klänning till bra pris. Det hade varit kanon.
Marie06!
Ja du har ju betydligt mera tid kvar till bröllopet än jag!
Måste vara skönt att var i så god tid!
Känner mig något stressad faktiskt nu!
är fortfarande en del att greja med!
Är ju lite rädd att bli förkyld eller drabbas av något annat nu inför bröllopet!
Får nog försöka "coola ner mig" lite, så ordnar sig säkert allt till det bästa!
(Lättare sagt än gjort, hi, hi!! )
Låter fint med häst & vagn!
Och, det där med klänningen... Inte lätt!
Är ju en hel del pengar, som du säger! (Som bara rinner iväg, ja!!!! )
Att få den uppsydd är ju ett alternativ med!
Jag kan känna lite panik redan nu men det är nog för att jag tycker inte jag får något gjort. Det har redan gått 2 månader sen jag bokade kyrkan men jag har inte gjort så mycket mer.
Köpt pappert till inbjudnignskorten.
Jag vill beställa monogram stämpeln nu men Daniel tycker vi kan vänta och lägga ner tid på att få den som vi vill ha den.
God morgon tjejer!
Jag är nog en av stans största badkrukor men igår hade jag badat om jag inte hade det där månatliga, det var ca 25 grader nere i Yngsjö!
Visst springer pengarna iväg, suck! Från början räknade vi att bröllopet skulle kosta ca 40.000 men nu är vår budget uppe i 70.000, visserligen ingår vår bröllopsresa till Aruba i det, men samtidigt betalar mamma min utstyrsel. Sedan vill man ju inte snåla på sitt livs fest, så vissa saker får kosta. Ja ja, det är väl bara att spara hela nästa år så man kan skrapa ihop en liten buffert ifall något oförutsett händer...
Gumsigos
Vad tråkigt med jobbet. Helsingborg låter ju långt att pendla till, men är det ett bra jobb är det kanske värt det. Jag håller tummarna för det istället.
Min-ah
Har också varit på IKEA och handlat till bröllopet. De hade jättesöta små lite vågiga vaser i rosa, blått och oceangrönt som bara kostade 9 kr styck om det kan vara något för era bord. VAr tvungen att köpa vattenkaraffer och de kostade ju bara 19 spänn där.
Förstår att du börjar bli lite stressad, den känslan har jag också nu. Jösses, snart är vi gifta '
Så jag blir bara liite besviken om du inte kommer räknar med att vi ses någon annan gång!
En ny underbar dag.
Har fått skiva på vårt band igår så nu ska vi lyssna och begrunda. Daniel ska ringa och kolla lite vad han spelar och sånt ni vet väl hur killar är. INTE för mycket av dansband. Även om 80% av våra gäster är gamlingar. Vi får se vad han säger.
Har varit på IKEA nu.
Köpt ljuslyktorna och lite annat.
Jisses vilken otrolig HETTA idag!!
Är ju nästan FÖR varmt! Måtte det inte bli SÅ HÄR varmt den 23:e! (Man skall ju inte klaga på det fina vädret, men... ) Tänker mest på hur SVETTIG man kommer att bli då!
Och sminket som kommer att rinna iväg i svettfloderna...
Kom just hem nu kl. 16.40, så jag kände att jag inte hann med stan idag För stressigt (och VARMT)!
MEN - Vi ses säkert vid annat tillfälle igen!
Har ni någon mer BT på gång, så säg till!
Skall in till stan imorgon och permanetböja fransarna (+ färgning och ansiktsrengöring) samt hämta (och betala) ringen.
Skall bli spännande att se hur böjningen blir! Hoppas den blir bra!
Skall träffa prästen imorgonkväll.
Ha det så bra alla i värmen och glöm inte att dricka tillräckligt med vatten!
Man kan ju tro man är söderöver, nästan! Är ju riktig "kontinental" temperatur!!