Kristianstad Brudarna!
Här samlas alla Kristianstadsbrudar!
Här under tänkte vi att alla kunde stämma träffar och prata sånt som brudar gör!
Vill ni stämma träff, passa på här!
Ha det gott!
Här samlas alla Kristianstadsbrudar!
Här under tänkte vi att alla kunde stämma träffar och prata sånt som brudar gör!
Vill ni stämma träff, passa på här!
Ha det gott!
groups.msn.com/gkmusbknmfu92j5c4g788h2pq2/sho...
Länken går till vårt album där jag bland annat lagt ut bilder på vår festlokal.
Marie kolla in denna länken. Va inne på ebay o hitta tiaror i gyllen och stenar/pärlor. Vet inte om den funkar för den va jätte lång :D
search.ebay.com/pearl-tiara-gold_Wedding-Apparel_W0QQsofocusZbsQQsbrftogZ1QQfromZR10QQsacatZ3259QQcatrefZC6QQsargnZ-1QQsaslcZ2QQsadisZ200QQfposZQ5AIPQ2FPostalQQftrtZ1QQftrvZ1QQfsopZ1QQfsooZ1QQcoitemZ8203981370QQcoitemZ8203110055QQcoactionZcompareQQcopagenumZ1QQcoentrypageZsearch
Tack Gumsigos
Jag ska åka till Hässleholm en gång till och kolla annars köper jag en ifrån ebay det är ju så billigt.
Har du tittat på något annat på ebay? Där är ju allt möjligt. Ska beställa väska och annat där ifrån.
Tips på telefonnummer till han i Djurröd som kör Häst och vagn Ingvar Nilsson heter han och har 044-328120 i telefon.
Ska slå en pling i morgon och höra vad han ska ha för att köra oss. Och om han kör så långt.
Hallå tjejer!
Nu är jag tillbaka på jobbet efter en härlig veckas semester...suck!
Har ju varit ensam i helgen med min illbatting till son, så det belv inte så mycket BT som jag hade hoppats på
Mannen hade i alla fall haft en jättekul svensexa, kom hem kl 7 igår morse så de hade partat loss rejält
Jag träffas jättegärna på tisdag!!!!!
Kan vi säga klockan fyra (16)?
Ska bli himla kul att se vilka ni är
//Sanna
Hallå!
Ännu en härlig sommardag, varmt och skönt även i skuggan på balkongen...
Kl 16 imorgon blir väl bra. Var? Det är ju mycket folk i stan, så bäst vi är tydliga med var vi ska träffas...
Igår gjorde jag ett provkort.. både sambon och jag är nöjda.. vi får se vad ni tycker. Måste bara jobba lite på insidan..
Det här med ebay... jag är nog lite feg, har inte riktigt "upptäckt" det, men det borde man kanske göra...
Hallå
Ska bli spännande att se provkortet Paulinas.
Vart ska vi säga att vi träffas? Jag kan också kl 16 imorgon.
Jag är ju inte härifrån så jag har svårt att veta vart man brukar gå
Något ställe där de har uteservering? Duvanders? Darins? Muséet?
Darins var väl trevligt sist, ska vi ta det igen? Vi kan ju träffas utanför och är där då mycket folk så kan vi gå någon annanstanns.
Marie, jag sms precis dig, men har du ditt gamla nummer kvar?
Ska vi säga Darins kl 16.oo imorgon tisdag då? Vad kul!
Måste försöka att komma ihåg att ta med mina frisyrförslag så att jag kan få lite feed-back på dem...
Ser verkligen fram emot detta! Vilka kan komma?