Kristianstad Brudarna!
Här samlas alla Kristianstadsbrudar!
Här under tänkte vi att alla kunde stämma träffar och prata sånt som brudar gör!
Vill ni stämma träff, passa på här!
Ha det gott!
Här samlas alla Kristianstadsbrudar!
Här under tänkte vi att alla kunde stämma träffar och prata sånt som brudar gör!
Vill ni stämma träff, passa på här!
Ha det gott!
Ja e här! :D Marie vi får väl se vad som dyker ner i brevlådan...
Kan du Gumsigos skicka allas födelsedagar till mig. Jag gjorde en tabbe och slängde det kvittot jag skrev dem på.
Varför går tiden så sakta.... jag vill det ska va Januari nu.
Vilkas födelsedagar? Jimmys o våra?
Japp precis dem ja...
Håller på att kolla sprit, vi ska ju ha test hos mig i höst. Typ kräftskiva kanske.
E inte du på messen? :D
Nej vi ska till Öltälten istälet. Jag tyckte det var jobbigt att sitta med massa militärer och inte ha någon att snacka med.. Vi ska dit efter semestern är slut och träffa vår kontakt och kolla då.
Är inte du på Christianstadsdagarna?
Vi får prata mer senare för nu ska vi cykla och dricka öl i stan...
Ha en fortsatt trevlig kväll.
Hur smaka ölen Marie ;)
Hallå tjejer!
Äntligen har jag en ledig dag på min semester.. haft fullt upp varje dag annars. Ska bli så skönt att bara vara!! Näst vecka är lite lugnare och då kan jag känna riktig semester.
Sanna och Marie, ni pratade om att träffas på tisdag, det hade jag också tyckt varit trevligt. Vi kan väl bestämma något! Gumsigos, du kommer väl också!
Vad fina bilder du lagt ut Gumsigos, lokalen kommer ju att bli helmysig. Claes har tur som har en "fru" som du!
Jag har fått mina kort till inbjudningarna nu, tänkte sitta och greja lite med ett provkort idag kanske. Sen får vi ha vår pysseldag!
Angående vår träff hos dig Gumsigos, det verkar väldigt trevligt. Jimmy är på jobbet nu, men jag ska prata med honom om när det kan passa... vill ju inte missa ännu en chans för Jimmy att umgås med era respektive...
Vilket underbart väder Elfina fick på sin bröllopsdag, perfekt! Hoppas allt gick bra och att de båda är nöjda!
Hej, töser!
Blev hippad igår, lördag!
Var jättekul och VARMT!!!
Kolla tråden "23 juli 2005" här på BT. Där har jag redogjort ganska "detaljerat" för dagen!
(Blir så långt att skriva hela igen ! )
Elfina!
Grattis till bröllopet! Lycka till!
Hoppas att allt är bra med er, annars!