• Gumsigos

Kristianstad Brudarna!

Här samlas alla Kristianstadsbrudar!

Här under tänkte vi att alla kunde stämma träffar och prata sånt som brudar gör!

Vill ni stämma träff, passa på här!

Ha det gott!

• Svar på tråden Kristianstad Brudarna!
  • Marie06

God Morgon töser.

Jag blev ganska full igår efter bara tre öl hu så hemskt.

Vi gick ändå upp till Kronohuset där vi ska ha festen och kollade läget och tog en öl och ja där var varmt fast att man öppnade fönsterna. Så varmt att jag började känna av ölen. Nu vet jag inte hur man ska göra på bröllopet. Jag kommer inte våga dricka juh.

Men trevligt hade vi.

Ska bli spännande att läsa vad som hände på din hippa Min-Ah

Jag visade mamma provkortet och hon började nästan gråta så fint hon tyckte det var. Ska prova lite blekare band, men vad tycker ni annars?

• Marie06

Såg att det var om bröllopet som du berättat om, sorry läste lite fel Min-ah

• Paulinas

Ja, jag förstår att din mamma tyckte att era kort var fina, för det är de verkligen! Du ska vara hel nöjd. Har ni beställt stämpel än? Jag ska en runda till domus, tänkte kolla in deras siden band och se lite vad de tar metern.. återkommer med pris!

• Gumsigos

Hej allihopa i värmen!! :)

Fin tiara Min-Ah! Den blev jättebra.
    Hittar inte din tråd. :(

Nu har ja äntligen fått iväg mina hästar, äntligen! :) Blev en låååång härlig tur med sulkyn med den stora innan vi kom fram o vi njöt båda två av turen och att få komma fram till friheten :D

Träsmak i rumpan av 1½ timmes grusväg :D

Dina kort blir jättefina Marie. Hur dags ska vi träffas på tisdag? Va det tisdag?

• Gumsigos

Jätte Grattis Elfina!!

• Min-Ah

Gumsi!
    Skönt att dina hästar är iväg nu!
    Du får vila din träsmaksrumpa nu!

Tråden om "hippan": Gå in under "Bröllopsdiskussioner" (vänstra rubrikraden) och klicka på tråden "23 juli 2005"!

• Min-Ah

Skall prova brudklänningen imorgon, måndag.
    Målet är att den skall bli klar kommande vecka!
    Hoppas verkligen det. Det är ju liksom ganska bråttom nu!

Pirrar i magen! mindre än två veckor kvar nu!!

• Paulinas

Din tiara och även håruppsättningen var verkligen jättefint! Du kommer att bli en jättevacker brud! Vad spännande att du ska prova klänningen i morgon, håller tummarna för att det ska bli bra!

Ja, det var väl tisdag vi sa, ska vi ta det på eftermiddagen? Eller kanske till lunch? För min del går det bra när som!

• Gumsigos

Jag tar det gärna på eftermiddan, inte så varmt då ;) Säg ni vilken tid.

Rumpan börjar rätta till sig ;) men förkylningen blir bara värre :( Hoppas det blir bättre till i morron. Hoppas få svar om jobbet då. Kan ju inte börja med att va förkyld...:)eller missa tisdan!

Svar på tråden Kristianstad Brudarna!