• Gumsigos

Kristianstad Brudarna!

Här samlas alla Kristianstadsbrudar!

Här under tänkte vi att alla kunde stämma träffar och prata sånt som brudar gör!

Vill ni stämma träff, passa på här!

Ha det gott!

• Svar på tråden Kristianstad Brudarna!
  • Gumsigos

Jag tänkte göra ett album på vår sida med bilder från våra BT-träffar. Om det är någon som inte vill vara med kan ni väl säga till så slipper ni.

• Min-Ah

Marie06 & Gumsigos!
    Jo, jag tänkte väl att det var Maritha ni pratade med när ni var där! Hon kom ihåg er med!
    Hon är mycket kunnig och duktig!

• Gumsigos

Hej Min-Ah Hur e det med bröllopsnerverna? ;) Hur går det med klänningen? Har du provat den igen, börjar den närma sig klar?

• Min-Ah

Ja, tack och lov börjar den nu närma sig klar!
    Provade igen igår, fredag och då satt den bra efter några små justeringar i ryggen nere vid midjan.
    Nu är målet att den skall vara helt klar på måndag så vi kan hämta den och köra den till mina föräldrar i Vä. Skall vara där och svida om.

Är fortfarande en hel del småsaker kvar att fixa.
    Kyrk- och festprogrammen skall t.ex. göras (i datorn).
    Tipsrundans frågor fixas, tilltugg och godis inhandlas.

Är lite irriterad på ICA i Åhus! Ringde dem i onsdags och beställde kycklingwienerkorv (vi behöver 25 paket med 6 i varje) till "nattamaten".
    De lovade höra av sig direkt och meddela om leverantören hade korv hemma så de kunde ta hem.
    Men de har nu fortfarande inte hört av sig från ICA.
    DÅLIGT! Vi måste ju få veta, så vi eventuellt kan hinna jaga rätt på den här sortens korv någonannanstans! Vi vill ha just denna sorten!
    Kommer nog att ringa direkt till tillverkaren (finns i Skåne tack och lov) och fråga dem direkt...

Sådant här gör mig nervös! Och det beror på att andra inte gör det de skall!!

• Min-Ah

En annan trist sak är att vår favorit-Thairestaurang i stan är försatta i konkurs!
    Läste det idag i tidningen!

Så typiskt!
    Har ätit på den andra thairestaurangen, men tycker inte de är lika bra!
    !!!

• Min-Ah

Undrar när vi måste börja på en ny Kristianstads-tråd?
    Hur länge brukar trådarna få vara kvar?
    Beror väl på hur "aktiv" den är med, eller?

• Gumsigos

Vilka va det? Va trist, brukar väl va så tyvärr. När man väl hittat nåt man gillar, vad som helst, så försvinner det! :(

Sitter o kollar igenom bilderna, ni kan strax gå in och se dem. Säg till om det är nåt ni inte vill ha me så tar jag bort dem.

groups.msn.com/KlasoJennyGranberg

• Min-Ah

Hej, Gumsigos!

Det är Thai Steakhouse jag menar.
    Bara ÄLSKAR ju deras mat!!

• Min-Ah

Gumsi!

Tycker hemsidan/bilderna är bra!
    Kul förresten att vara med på bilderna i ert album!!

Skall gå och ägna mig lite åt servetterna nu. Är ju 118 st som skall strykas, vikas och sättas sevettband (av ett rosa tyg, matchande blommorna och som skall klippas till först) runt om... Puh!!

• Gumsigos

Tack så mycket Min-Ah

Det kommer alldeles strax fler bilder. :)

Svar på tråden Kristianstad Brudarna!