• Gumsigos

Kristianstad Brudarna!

Här samlas alla Kristianstadsbrudar!

Här under tänkte vi att alla kunde stämma träffar och prata sånt som brudar gör!

Vill ni stämma träff, passa på här!

Ha det gott!

• Svar på tråden Kristianstad Brudarna!
  • Marie06

Nu är inbjudningskorten in handlade och kuverten. Nu ska jag bara skicka efter en stämpel med vårt monogram.

Festprogram och vigsel köper jag på Bokia eftersom det pappert är lite sämre men mycket fint.

• Min-Ah

Marie!
    Får kolla telefonnumret med Gumsigos, så jag kan ringa henne på torsdag!
    Träffar ju henne imorgon hos dig!

Elfina!
    Vad kul att du är sminkös!
    Jag har bestämt mig för att göra min brudmakeup själv.
    Fick en provmake lagd av min MK konsulent, men var tyvärr ej nöjd.
    Är ganska OK på att lägga makeup och jag känner ju mitt ansikte bäst själv, tycker jag. Har ju hunnit "experimentera" en hel del under årens lopp!
    Är (adopterad) från Syd Korea, så jag har ju lite "speciella" drag och så!

• Paulinas

Hallå tjejer!

Tack för en trevlig dag i Malmö! Jag drömde om rosa papper i tusen nyanser :)

Vi kan väl ses vid det ny renoverade kondiset på torsdag, hade varit kul att pröva. Är det darins det heter? Vi tar väl kl 10.30 som vi pratade om.

Vad kul att här är en del "nya" tjejer, ska bli kul att träffa er min-ah och sanna.. Kommer du Sanna på torsdag också? Elfina är du ner i Kristianstad nu? Hade varit kul att träffa dig!

Gumsigos.. hur gick det i Malmö idag? Jag höll tummarna. Lycka till imorgon också!

Marie, vad trevlig Daniel verkade vara (tyckte både jag och Jimmy) Vad tyckte han om papper/stämplar?

Gumsigos, tråkigt att jag missade Claes, men det blir väl fler gånger! Lyckades du gömma grejerna?

• Marie06

Hej Allihopa

Ja tack själv. Allt gick bra idag också i Malmö?

Själv har jag precis tvättat bilen hos svärföräldrarna. En mycket trevlig kväll faktiskt.

• Elfina

Min-Ah>> jag tycker själv inte särskilt bra om Mary_Kay eftersom många inte är utbildade make-up artister. Själv tycker jag att asiater är lätta att sminka man kan göra hur man vill o det blir till 99.99% alltid bra
    www.extend.nu/index.php
    jag har sminkat de fyra första i den översta raden. även asiaten.
    Själv är jag på bild två rader längre ner, första bilden. tjejen längst fram..

• Elfina

vad händer på torsdag. då är jag garanterat helt stasad, bara två dagar kvar då ju...

• Marie06

Jag säljer för Oriflame och jag har sagt exakt samma till henne förrut.

• Marie06

Vi ska träffas och snacka lite sen kommer vi att få se hur Sofias provuppsättning av håret blev.

Du kan väl hänga på ?

Svar på tråden Kristianstad Brudarna!